"Brittien kahdeksan lihavimman lemmikkieläimen ryhmä aloittaa armottoman kisan laihduttamisen jalossa taidossa. Britannian lemmikkikoirista noin 30 prosenttia kärsii ylipainosta. Turhan usein ruoka-aikana kotona olleita koiria löytyy maasta lähes kaksi miljoonaa."
http://www.hs.fi/maailmanihmisia/artikkeli/Pulskat brittilemmikit kisaavat laihduttamisessa/1135241206243
mitenhän tilanne on jenkeissä??
läskit
8
727
Vastaukset
- ei näin voi tehdä
Kyllähän ihminen voi jättää eläimen kokonaan ruokkimatta ja juottamatta ja päälle vielä lenkittää hengiltä, jotta laihtuisi ja voittaisi!
Tässä käy vielä niinkuin mustalaisen hevoselle: juuri kun oppi olemaan syömättä kuoli (Suom. sl.). - Tule apuun Anja
Kylläiselle on turha tarjota ruokaa mutta nälässä saa pitää vain itseään. Hulluja nuo Roomal... Brittiläiset!
- Voi voi
Menee eläinrääkkäyksen puolelle. Ja yleensäki kilpailuna ihan tyhmä. Ei lemmikistä tarvi tehdä jotain missiä.
- mielestäsi..
ulkonäkö on ainoa syy laihduttamiseen? Tajuatko edes paljonko eläin kärsii ylipainoisena milloin mistäkin vaivoista. Ylenpalttinen lemmikin ruokkiminen ei ole rakkautta.
- ne lihoo ilman ihmisen apua
mielestäsi.. kirjoitti:
ulkonäkö on ainoa syy laihduttamiseen? Tajuatko edes paljonko eläin kärsii ylipainoisena milloin mistäkin vaivoista. Ylenpalttinen lemmikin ruokkiminen ei ole rakkautta.
muodottomiksi rasvakasoiksi? Eiks ihminen ole ne ensin ruokkinut ylipainoisiksi kuin suomalaiset muijat itse itsensä. Ei tartte laihduttaa jos ei ensin lihoteta kuin syöttöporsaita. Aattelitko tätä?
Eihän lemmikkiä saa päästää lihomaan niin ylipainoiseksi että eläin alkaa kärsimään siitä. Sellaiset lemmikkien omistajat pitäisi lähettää leirille ja ohjaajaksi Ranskan muukalaislegioonan kouluttajat. Siellä ei kuulema ole ylipaino-ongelmia....;)
- liian lihava
näin minä teen,akka on täysin vastuuntunnoton
on syöttänyt minut ylipainoiseksi,passitan sen Ranskaan muukalaislegioonaan
- !!!!!!
Täähän on jo eläin rääkkäystä!!! ois ihan sama jos joku pistäs nekii jollekki laihikselle ja sit kuolisivat nälkää!!! Söisivät nekii ihmiset pääsä jalkasa !!!! Mihin tää maailma on menossa???!!!???!!!??!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124