Tiedän, että tuollainen on olemassa, siis Jacques Cousteaun tv-tuotannon sisältävä iso boksi. Muistaakseni mukaan kuuluu vielä se kuuluisa punainen pipokin. Nyt ongelma on vain siinä, että mistä mokoman paketin löytää, mieluiten suoraan hyllystä? Kukaan törmännyt?
Merten salaisuudet dvd-boksi
4
911
Vastaukset
- punainem pipo make
Hei!Tiedättekö missä olisi myynnissä näitä elokuvia?Se oli minulle koho kohta kun alkoi tv:stä tämä sarja
olen itsekkin vään sukellellut ilman laitteita esim:pelannut uppopalloa,ja lääkäri ihmetteli miksi minä pysyn veden alla pitkään eli sukelsin 25/metrisen uima altaan päästä päähän.- ttppii
"lääkäri ihmetteli miksi minä pysyn veden alla pitkään eli sukelsin 25/metrisen uima altaan päästä päähän. "
Tuo on sinusta "pitkään", ja lääkärikin ihmettelee. ROTFWL
- markku tuira
Hei!Kerrohan minullekkin että jos löydä tämän hienon luontodokumentin dvd/levyllä niin ostan koko sarjan.terv:Facebook/tuira markku kuukkeli on kuvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299