Mistä voisi seurata netissä, kuulemman mukaan hinnat kääntyneet laskuun.
Lannotteiden hinta
10
4003
Vastaukset
- kaipailinkin
Kiitos, etsin kyllä itsekin mutta eipä lötynyt.
- Mju1
Tuossa linkissä kerrotaan lannoitteiden raaka-aineiden hintakehityksestä. Ne ovat laskeneet reilusti viime aikoina.
Kyselin Yaran edustajalta messuilla viime kuussa miksi lannoitteiden hinta ei laske samassa suhteessa. Hänellä taisi olla jo pitkä messupäivä takana kun varmaankin vahingossa sanoi todellisen syyn ääneen: " Nykyiseltä kausihinnoittelultahan putoaisi pohja pois, jos lannnoitteiden hinta laskisi kylvöaikaa kohti mentäessä, joten hinat eivät voi laskea ainakaan ennen kesää."
Harvinaisen rehellisesti sanottu myyntimieheltä.
- vastarannan kiiski
cemagro.fi & beloragro.fi
Eikö se ole vielä kaikille selvää että jaraa ei osteta.- belot pihassa
On se merkillistä, vähän kuin se elokuva missä Paul Neuman ottaa oikein kunnolla turpiinsa Lannistumaton Luke, niin jotkut yrittää leikkiä samaa ja ostaa jaraa...
- Jaaara
Belagrolla maksaa 500€/tonni paljonkos Yaralla maksaa vastaava?
Agro-N1 kemiallinen (N1) 20-3-8 500kg suursäkki 499,00€ - belot pihassa
Jaaara kirjoitti:
Belagrolla maksaa 500€/tonni paljonkos Yaralla maksaa vastaava?
Agro-N1 kemiallinen (N1) 20-3-8 500kg suursäkki 499,00€Belossa typpeä enempi, menee vähempi!! Kandee laskee pitoisuudet, että mitä sillä rahalla saa.
- joten
belot pihassa kirjoitti:
Belossa typpeä enempi, menee vähempi!! Kandee laskee pitoisuudet, että mitä sillä rahalla saa.
Siksi jäärää!
- periaatteessa ei!
joten kirjoitti:
Siksi jäärää!
Ei se jäärä laske niin paljon vielä, että kannattaa niitä ostaa. Sitä paitsi, en edes periaatteessa osta jäärää, aina on löytynyt edullisempi vaihtoehto toisaalta. Lähes 15v. olen ostanut jotain muuta, kuin "monopoolilantaa", kun taskulaskin on näyttänyt totuuden. Jos olen säästänyt näinä vuosina yli 20000e, sietää se yhden kapinavuodenkin. Vielä eivät pihalla olevat lannoitteeni ole menneet pitkäksi, pieni natsa taaskin jää, saa vielä jäärä pudota aika paljon.
- kalle
periaatteessa ei! kirjoitti:
Ei se jäärä laske niin paljon vielä, että kannattaa niitä ostaa. Sitä paitsi, en edes periaatteessa osta jäärää, aina on löytynyt edullisempi vaihtoehto toisaalta. Lähes 15v. olen ostanut jotain muuta, kuin "monopoolilantaa", kun taskulaskin on näyttänyt totuuden. Jos olen säästänyt näinä vuosina yli 20000e, sietää se yhden kapinavuodenkin. Vielä eivät pihalla olevat lannoitteeni ole menneet pitkäksi, pieni natsa taaskin jää, saa vielä jäärä pudota aika paljon.
alennus 130€/tn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738