Pe 5.12 olisi tarkoitus mennä syömään ja juomaan porukalla. Syömäpaikkana mahdollisesti Amarillo ja juomapaikka mahdollisesti Hemingways. Paikat eivät ole 100% varmoja (eivät ota pöytävarauksia vastaan), joten varaudu iloisella mielellä mahdolliseen soveltamiseen jos kikkailusta huolimatta emme mahdu sisään.
Klo 19 syömään Amarilloon. Kokoonnutaan Kolmikulman edessä portailla.
Klo 22 juopottelemaan Hemingwaysiin. Kokoonnutaan Hempparin edessä kävelykadulla.
Jos tekee mieli mukaan, ilmoittaudu vastaamalla tähän viestiin tai NikitaLaudalle niin tiedetään huudella mahdollisia muutoksia varten chatissa tahi laittamalla lisätietoa tähän ilmoitukseen.
JKL "pikkujoulut"
12
2295
Vastaukset
- Northeria
Tulossa , näillä näkymin :u kiitos nam !
tulen jos saan hoitajan eikä taivas putoa!
- Shane82
Heipä hei: ) Minä olisin mieluusti mukaan lähdössä.
T: Shane82 Tulossa ehdottomasti... suinkun pääsen koulutuksesta ajoissa :)
Tää tulee! :)
kait sitä tulee ainaki lähettyä vetää persiit :L
- musiquery
Tää olis kans tulossa.
- korpus
tää kans... :D
Mä tuun ainakin syömään.
tää ehk tulee jossain vaiheessa johkai..mutta en sit tiiä että milloin ja mihin. ja tulenko oikeastaan ollenkaan, mutta ehkä. otapa siitä nyt sitten selvää..
- Eeva_69
Juomaan ainaski...pistelkää viestii sit mulle et missä se juominki tapahtuu :D
- Hai-suli_
Tuun jos kerkeen, firman pikkujoulut samoihin aihkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144