Kävin oyabssa ja nuorin tyttö mukana.
"Äiti,mä haluan työntää mutta kun laitat siihen alkoholiqa NIIN MÄ TIEDÄN ETTEN SAA KOSKEE JA ANNAN KORIN SULLE"
tÄN kuuli kaupan täti ja nauroi ja sanoi "ONPA FIKSU LIKKA " ;D
hmmmm joopa joo
5
1223
Vastaukset
- ryhdistäydy
tuossa jotain hauskaa?
- asioista tietämätön
Mikä on oyabssa? Tuli mieleen joku aikuisviihdeliike mutta tuskin viet lastasi sellasiin paikkoihin.. vai?
- blondille pisteet!
Oy Ab :ssä on vanha vinoilu siitä että käy alkossa.
Elämänsä a ja o, välissä vain l ja k.
Blondi aloittaa tyttäriensä koulutuksen alkoholin jaloon juopotteluun,(tytär katsoo vierestä kun äitille haetaan viikottainen satsi) ja kaupasta hakuun jo nuorella iällä. Heillä se on normaalia päivä rutiinia. Ja se on vielä hauskaakin. - ihanko totta?
blondille pisteet! kirjoitti:
Oy Ab :ssä on vanha vinoilu siitä että käy alkossa.
Elämänsä a ja o, välissä vain l ja k.
Blondi aloittaa tyttäriensä koulutuksen alkoholin jaloon juopotteluun,(tytär katsoo vierestä kun äitille haetaan viikottainen satsi) ja kaupasta hakuun jo nuorella iällä. Heillä se on normaalia päivä rutiinia. Ja se on vielä hauskaakin.voi jessus
- Mergus
Kieltämättä, tunnustan huumorintajuttomuuteni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803