Onko 12vuotiaalle pojalle sopiva lahja joku mauri kunnaksen lasten kirja???
12 vuotiaalle sopiva lahja?
4
3051
Vastaukset
- Hah 8DDD
12 vuotiasta varhaismurkkua pikkujätkää tuskin enää kiinnostaa Mauri Kunnaksen koirat tekemässä ties mitä. Tai riippuu nyt tietysti vähän millainen juippi on luonteeltaan.
- pelikoneen
Joku peli pelikoneelle tai tieokoneelle tai oiva lahjaidea on lahjakortti, jolla voi ostaa mitä haluaa. Kannattaa kysyä vinkkiä esim. sisaruksilta tai vanhemmilta.
- shanna
pelikoneen kirjoitti:
Joku peli pelikoneelle tai tieokoneelle tai oiva lahjaidea on lahjakortti, jolla voi ostaa mitä haluaa. Kannattaa kysyä vinkkiä esim. sisaruksilta tai vanhemmilta.
aivan sama ongelma kuin mulla, kummipojan lahja myöhässä kun ei tädillä leikkaa ja neuvoksi sanottiin vaan että ei kirjaa...
Hankalia noi pojat lahojen suhteen... varsinkin kun ei ole paljoa rahaa... - 12-vuotiaan pojan äiti
shanna kirjoitti:
aivan sama ongelma kuin mulla, kummipojan lahja myöhässä kun ei tädillä leikkaa ja neuvoksi sanottiin vaan että ei kirjaa...
Hankalia noi pojat lahojen suhteen... varsinkin kun ei ole paljoa rahaa...12-vuotiaalle pojalle: osta lahjakortti leffateatteriin, keilahalliin tai lätkämatsiin, tms. Tuossa iässä pojat itsenäistyy kovastikin ja haluavat tehdä kavereiden kans yhdessä erilaisia juttuja. Tavarat ja lelut ei kiinnosta (ja kalliit hankinnat tehdään vanhempien puolesta), joten lahjakortit ok. Pinelläkin summalla saa ison ilon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882