oinasmies jätti kylmästi.

lappapuuro

Saman illan aikana oli jo toinen nainen. Mun edessä sitten halailivat ja olivat lähekkäin. Minä tietenkin itkin vuolaasti... Tiedän ettei oinasmiehiin pure itku eikä rukoilu vaan riippumattomuus. Haluaisinkin tietää sen että jos oinasmies päättää oikeasti jättää naisen niin miten pitävä päätös on? Minun kanssani oli kuitenkin mahtavaa seksiä, paljon yhteistä, ja mikä tärkeintä toisen kerran seksi... Mitä voin tehdä tässä vaiheessa? En välttämättä halua tai edes pysty siihen suhteeseen enää mutta olisi kiva kokeilla voiko oinasta saada kieroiltua itselleen takaisin... puolitoista vuotta takana kuitennii... ja tämä toinen nainen ei ole vielä mikään vakava juttu mutta minua kohtaan on tunteita. tästä on juteltu.

4

1425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samat sadut

siihen että oinas mies jättää sun kerta kerran jälkeen.
      Älä ainakaan sydäntäsi menetä oinasmiehelle.
      Tee samoin,tule ,ota,jätä,petä,tule ota ,jätä,petä..jne

• lappapuuro

soitti viimeyönä ja itse kerroin päässeeni yli ja että kaikki on hyvin. Sanoin vielä että voin olla ystävä jos tarvitsee apua ja että senkin takia voidaan kaveripohjalta jatkaa kun on niin paljon yhteistä. Puhelu kesti 1.5h ja lopetin sen koska alkoi mennä puhelinseksin puolelle. Ikävä hänellä siis on. Mitä vielä voisin tehdä? Hänellä on siis toinen mutta haluan tehdä siitä mahd. Vaikeaa olemalla vielä kierompi mihin oinas pystyy koskaan..

• Vesimiestyttö_81

Olin oinasmiehen kanssa, kun erottiin niin häntä ei kiinostanut puhua asiota loppuun ja erota sovussa, oli tosi itsekäs ja inhottava sekä lapsellinen. Toivon että joku tekee hänelle saman joskus niin oppii kunnioittamaan muita ihmisiä.

• lappapuuro

myöhemmin kuulin, ettei nykyinen nainen jaksa kiinnostaa läheskään niin paljoa kuin minä kiinnostin. muut puhuvat siitä että se on vain teeskentelyä, tiedä häntä... haluaa olla ystävä ja nähdä, itse haistatin pitkät kun taas lupaukset petettiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2756
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1209
    Aihe