Hei!
Olen ollut aikanaan partiossa, ja siitä harrastuksesta on vielä jäänyt vaatekaapin perukoille partiotakkini, jossa taitomerkkejä, kaikki luokkamerkit, tyttöjen lupausmerkki sekä Vantaan piirimerkki.
Lisäksi löytyy myös erittäin hyväkuntoinen partiovyö sekä samoin hyvässä kunnossa oleva väiski eli leirihattu.
Edessä olevan muuton takia tarvitsen kaiken mahdollisen tilan vaatekaapistani käyttöön, joten onko mahdollista saada näitä asusteita sekä merkkejä myytyä jossakin? Voittoa en niistä halua, kunhan vain mahdollisesti käyttöön pääsisivät/löytäisivät hyvän omistajan.
Onko siis tahoja jonne näistä laittaa ilmoitus vai voiko ne viedä esim. johonkin partioliikkeeseen?
Kiitoksia epätietoisen neuvomisesta!
Partiotakki, partiovyö, leirihattu, merkkejä.
Kivikatse
2
2246
Vastaukset
- minä vaan
Onko paikkakunnallasi toimivaa partiotoimintaa?
Jos on niin kysy sieltä. Ainakin meidän seudulla käytetyt saavat hyvin kauppansa(Lapissa). Lisäksi myös kirppareilla (esim huutonet:ssä) olen nähnyt myynnissä. - Partiotavarat
Paras keino sinun olisi ottaa selvää paikkakunnan lippukunnista ja kysyä olisiko heillä tarvetta kyseisille tavaroille. Sinulla tuskin on ongelmaa saada niitä kaupaksi, koska ihmiset kasvavat kokoajan. Välillä se kestää jonkin aikaa, mutta lopulta kumminkin onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209