Elikkäs täällä olisi edelleen myynnissä Töpöhäntäinen tyttönen. Ja tällä kertaa kaipailtaisiin ASIALLISIA ostajia. Jo kolme luvannut tulla katsomaan ja tytön kanssa odoteltu mutta ei ole näkynyt. Ihmeellistä touhua. Eli tyttö on n. 4-vuotias leikattu soopeli fretti. Asumme Laihialla, Vaasan lähettyvillä. Annan Töpön VAIN hyvään ja asiantuntevaan kotiin jossa sillä olisi mieluiten myös kaveri. Töpö tulee hyvin toimeen muiden eläinten(koirien, kissojen) kanssa, mutta totuttelu pitää silti tehdä varoen. Töpö voi näykkiä, mutta ei vihoissaan. Olen käyttänyt käsineitä jonkun verran rei'ittymisen estämiseksi. Kuitenkin olen varma että tämänkin saa ajan kanssa kitkettyä pois. Hyvä kaveri vaikka yksin jääneelle fretille.
Jos siis kiinnostuit tästä omapäisestä veijarista, otahan yhteyttä! :)
0456526470 Laura
Fretti naaras
suloinen soopeli
2
568
Vastaukset
- kiinnostaaaaa!!
hei!! olen kiinnostunut, hyvin kiinnostunut!! olisi tarjota hyvä ja lämmin koti. monta vuotta olen harkinnut fretin hankkimista ja nyt vasta sellainen tilanne, että voisin antaa fretille kodin koska aikaa löytyy paljon. asun omakotitalossa eli tilaa riittää, mutta ihan ensimmäiseksi haluaisin tietää että onkos söpöliini edelleen myynnissä? annan mielelläni lisää tietoa itsestäni ja kodistani!! asun turussa ja ikää parin viikon päästä 22 vuotta. otathan yhteyttä??
- ..........
Töpö-fretti muutti eilen meille uuteen kotiin. put put :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076