Olen nainen, joka tekee paljon työmatkoja. Tarkoittaa sitä, että olen vähintään kerran kuukaudessa ja vähintään viikon kerrallaa matkoilla - useimmiten ulkomailla.
Mieheni on jäänyt usean kerran kiinni pettämisestä. On kuitenkin luvannut ja vannonut, että se on loppunut. Haluaisinkin uskoa, mutta se on erittäin vaikeaa.
Nyt hän on alkanut puhumaan siitä, että minulla on "oma elämä" niiden työmatkojen aikana. Väittää, että minulla on muita miehiä ja että jopa pomoni kanssa harrastan seksiä. Tämä loukkaa minua erittäin paljon. En ole - enkä tule pettämään miestäni työmatkoillani. Minulla on täysin puhdas omatunto tämän asian suhteen.
Mieheni on myös jonkin verran työmatkoilla. Koska hän kuvittelee, että minä petän häntä työmatkoillani niin tarkoittaako se sitä, että itseasiassa hän käyttäytyy siten omillaan?
Mitä olette mieltä? Luuleeko hän, että käyttäydyn samalla tavalla kuin hän ja siksi epäilee minua koko ajan?!
Tämä on henkisesti todella raskasta - en millään jaksaisi todistella koko ajan olevani uskollinen, vaikka se on totuus.
En ole pettänyt
6
922
Vastaukset
- muikkumies
miehenä on:
Mies peräänkuuluttaa naisen uskollisuutta silloin kun on itse lähtenyt sille tielle.
Jo kerran sitä epäilyä ennen ole ollut, silloin se voisi johtua osaksi huonosta itseluottamuksesta.
Vain sinä itse olet vastuussa suhteesi laadusta, oletko ihmisen kanssa joka on lapsi sinun rinnallasi. - ovat joko
itse pettureita, jolloin epäilevät toisen tekevän ihan samaa tai kertaalleen petettyjä, jotka epäilevät kaikkien olevan samanlaisia.
Syyllistää sinua ja yrittää alitajuisesti tai tarkoituksellisesti oikeuttaa oman pettämisensä, ihmettelen vain miksi vielä katselet tuollaista sekoilua.
- VMStyle
Kuinka monta kertaa sä niitä "vannomisia" ja "lupauksia" oikein olet vielä ajatellut uskoa? Mies käyttää tuota hyvänä tekosyynä itselleen, että pääsee tökkimään prinssinakkiaan vieraisiin koloihin. Taidat todellakin olla se "tyhmä" vaimo.
- sun miehes
sitten sitä seuraa saa? Täältä suomi24 treffeiltäkö?
No kyllähän se voi pettää, jos on aikaisemminkin.
Monestikin juuri tuollaiset ihmiset sitten vaativat ja kyttäävät sitä kumppania ja sanovat, että petät vaikket pettäisikään.
On nää ihmissuhteen niin monimutkaisia. - epäilyksiin
voi olla sekin, että miehesi painiskelee yhä noiden ongelmien kanssa vaikka ei juuri tällä hetkellä pettäisikään. Hänelle uskollisuus on selvästikin vaikeaa jos ei mahdotonta, ja siksi hän ajattelee että se on sitä sinullekin. Sellaisten ihmisten on hyvin vaikea uskoa ja ymmärtää, että joillekin uskollisena pysyminen ei tuota mitään vaikeuksia. Tiedän tämän siitä, että olen itse ollut samanlainen.
Summa summarum: useiden pettämisten jälkeen tuollaiset syytökset ja epäilyt ovat joka tapauksessa aivan liikaa. Suhteessanne on joka tapauksessa luottamuspula, vaikka miehesi tällä hetkellä olisikin uskollinen. Hän ei luota sinuun etkä sinä luota häneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136