kateellinen mun naapurille. sen lapsi joka on mun pojan kanssa samanikäinen . nimittäin kateellinen rahasta ja niiden varallisuudesta.
miksi minun pitää olla näin tyhmä että en saa aikaisekai lapselleni parempaa elintasoa.tiedän että kukaan ei osaa vastata tuohon, mutta aikaajoin saa kateus taas minussa vallaan. niimpä niin. kateus saa vallan minussa. nimittäin sillä on sellainen mies jonka varmasti kelpuuttaoísin myös itelleni. toimeentuleva ja niin ihana. selvitimpäs syyn itelle miksi olen niin kateellinen. sen ihanasta miehestähän tämä vaan johtuu.
mie olen
erittäin_write_posting%3D1%...
1
1023
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Olet oksettava ja säälittävä,terveisin uhri.
(toivon sulle myös pahaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299