Creative Zen Mozaicista

Mimmu

Elikkäs olisin ostamassa kyseistä soitinta ja pari kysymystä:

Onko hyvä soitin? Toimiiko hyvin?
Miten hyvä tuo ulkoinen kaijutin on? Kuuluuko kuinka selkeästi?
Toimiiko Creativen sen verkkolaturin kanssa?

Muitakin omia kokemuksia soittimesta saa antaa :)
Olisi kiva tietää jotain ennekuin ostaa :D

9

2175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Perserauta

Joo elikkäs tarvisin hieman apua. Tää mun soitin(mosaic)on nyt ihan jumissa. Tossa näytön vasemmassa ylälaidassa lukee Docked, ja toi punanen merkkivalo palaa. Lisäksi, kun yhdistin laitteen tietokoneeseen, kone ei havaitse tota soitinta. Mikä vikana?

• kylläääää
        Perserauta kirjoitti:

Joo elikkäs tarvisin hieman apua. Tää mun soitin(mosaic)on nyt ihan jumissa. Tossa näytön vasemmassa ylälaidassa lukee Docked, ja toi punanen merkkivalo palaa. Lisäksi, kun yhdistin laitteen tietokoneeseen, kone ei havaitse tota soitinta. Mikä vikana?

Joo itse tilasin cdon.comista kyseisen soittimen innoissani että "nyt on hyvä soitin suht edullusella". Eilen illalla saapui, latasin akut ja tänä aamuna ekaa kertaa avasin soittimen, niin heti jumittui. Creative-tekstissä jumittanut useamman tunnin. Kai se on vaan lähetettävä takaisin ja vaihdettava, jos nyt edes samaa soitinta enää uskaltaa ostaa..

• s.i.m

Muuten toimii vallan mainiosti, mutta kuinka hemmetissä soitto pysäytetään kesken kappaleen.
      Pause ja play löytyy, muttei stoppia sitten millään. Olenko mä vaan ihan puusilmä tampio, vai täytyy tosiaa vaihtaa toistotila ja odottaa biisi loppuun, että saa vehkeen pysähtymään.
      Virrat kun heittää poikki ja päälle, niin sehän resumoi siihen mihin soitto jäi.

• jau jau

mulla on ollu creative zen se iso näyttönen. se on iha hyvä juttu on se vua kuule helppo vaihtaa kappaletta aina ku tahtoo uutta musaa.

• s.i.m
        jau jau kirjoitti:

mulla on ollu creative zen se iso näyttönen. se on iha hyvä juttu on se vua kuule helppo vaihtaa kappaletta aina ku tahtoo uutta musaa.

Kyllähän se musan vaihtaminen onnistuu, mutta se musan lopettaminen on monen mutkan takana.

• huijausta

Ei ole hyvä soitin. Ostin joulukuussa, enkä ole saanut toimimaan kuin aika-ajoin. Radiota ei tarvitse yrittääkään toimimaan. WMA-muotoinen musiikki ei toimi, vaikka niin luvattiin. Olen yrittänyt nytkin kolme viikkoa saada jumittunut laitetta toimimaan ei onnistu. EN SUOSITTELE PAHIMMALLE VIHAMIEHELLENIKÄÄN !

• ole...

sitten ajatellut ottaa yhteyttä laitteen myyneeseen tahoon tai vaikka kuluttaja-asiamieheen vaan mieluummin hakkaat päätä seinään ja nillität netissä?

• Mietinpähän
        ole... kirjoitti:

sitten ajatellut ottaa yhteyttä laitteen myyneeseen tahoon tai vaikka kuluttaja-asiamieheen vaan mieluummin hakkaat päätä seinään ja nillität netissä?

Onko mitään keinoa saada Zen Mosaic auki? Muutakuin vasaralla :D Mitä tuo oikean yläkulman pienen reiän vieressä oleva symboli tarkoittaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7515
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      262
      4683
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4582
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3312
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2372
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe