Tuulella käyvä..

Jos sanoisit noin, mitä tarkoittaisit..
Tuuliviiriä ?)
Ihmisistä puhuttaessa, onko sen sun mielestä
pelkästään negatiivinen ilmaus ;)

28

2338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OIOI676

Kun käy tuulilla, antaa tunteille vallan.

Näköjään aina väärässä paikassa.

Mulla loppui vieraille töitten tekeminen. Sellainen tympe tapa, että aina viimeisenä päivänä tuli haukutuksi net vakinaiset. Ei jatkoja ikinä.

Noh, ite käyn tavallaan tuulillani, vaimo on vaan äkkipikainen. Jostain käsittömästä syystä ollaan pärjätty pian kolkyt vuotta.

Tuliviiri ei sovi minulle määritelmänä. Olen liian jäykkis, liikaa mielipiteitä ja periaatteita. Niitten ulosanti takkuaa, vaikka höpisenkin niin paljon luonnontuotetta, että vessanharjakaan ei välttämättä riitä aina suunsiivoukseen.

=DW=

• yhdistäisin äkkipikaisuus & tuuliviiriys,
        kuten tuolla alempana mainitset.
        Kirjoitat toisinaan melko aseista riisuvan
        avoimesti..

• sohtrop

elis kaksonen.

• Näin on......

Täysin samaa mieltä :))

Heh..Eipä muuta.

• DDTTDD

En tosin usko horoskooppeihin. Mutta kaksonen olen minäkin, halusin tai en. Joskus olen toki huomannut muutamia yhteneväisyyksiä samoihin vuodenaikoihin syntyneiden kanssa. Yksi on jonkinlainen eteenpäin katselemisen sydeemi, kai siksi, että eessä on aina syksy.... Ja sitten nauretaan.

Tuolla oli kiintoisa kommentti alenpana, en jaksa nyt siihen nyt erikseen kommentoida. Mutta jotain makaaberia siinä oli.

"On erittäin tyypillistä narsistiselle ihmistyypille jolla ei ole koskaan taipumusta tai kykyä asettautua toisen/lähimmäisen asemaan, vaan toimia aina omien halujen/tuntemusten mukaan, eli elää niin kuin itsestä hyvältä tuntuu,käyttäen hyväkseen ensisijaisesti lämimmäisiään ja rakkaimpiaan, että jaksaa esittää "ihanaa" muualla."

Noh, käsitys tuokin, itselle vähintäänkin outo ajatusmaailma, pitää joskus miettiä tuotakin näkökulmaa. Nyt se lähinnä hämmensi.

=DW=

• risuaita ja rommia pullo
        DDTTDD kirjoitti:

En tosin usko horoskooppeihin. Mutta kaksonen olen minäkin, halusin tai en. Joskus olen toki huomannut muutamia yhteneväisyyksiä samoihin vuodenaikoihin syntyneiden kanssa. Yksi on jonkinlainen eteenpäin katselemisen sydeemi, kai siksi, että eessä on aina syksy.... Ja sitten nauretaan.

Tuolla oli kiintoisa kommentti alenpana, en jaksa nyt siihen nyt erikseen kommentoida. Mutta jotain makaaberia siinä oli.

"On erittäin tyypillistä narsistiselle ihmistyypille jolla ei ole koskaan taipumusta tai kykyä asettautua toisen/lähimmäisen asemaan, vaan toimia aina omien halujen/tuntemusten mukaan, eli elää niin kuin itsestä hyvältä tuntuu,käyttäen hyväkseen ensisijaisesti lämimmäisiään ja rakkaimpiaan, että jaksaa esittää "ihanaa" muualla."

Noh, käsitys tuokin, itselle vähintäänkin outo ajatusmaailma, pitää joskus miettiä tuotakin näkökulmaa. Nyt se lähinnä hämmensi.

=DW=

tai, ei ainakaan voi yleistää, niin kuin ei mitään muutakaan.

Miksi otit esiin alempana olevan kommentin?

Eihän siinä viitattu kaksosiin horoskooppimerkinä, vaan "tuulellakäymiseen".

Mielestäni, tai pitää sanoa että, ehkä(?) me kaikki elämme ajoittain ns 'tuuliviirin' ehdoilla, siis, että lähimmäinen on oma itsensä meidän lähimmäisen/rakkaiden seurassa ja tuntee olevansa siellä turvassa, joten tuntee luvan purkaa omaa pahaa oloaan, ja näin saa tehdäkkin. Ja, haloo, kuka tunnustaa ettei itse tee niin....

• sohtrop
        DDTTDD kirjoitti:

=DW=

minäkän niihin sillai usko, varsinkaan lehtien päivä tai viikkohoroskooppeihin, aivan puppua, mutta horoskooppimerkeissä näyttäisi olevan jonkinlaista totuuspohjaa kuitenkin.

minä tiedän muutaman aivan rakastettavan ihanan kaksosen eli sikäli kauehan negatiivista kuvaa ei voi kaksosista antaa ;)

haluatko kuulla huonon vitsin, jonka kuulin runebergin päivänä, ei se mitään kerron sen silti ;

-mitä ruotsalaismies tivasi vaimoltaan kun tämä synnytti kaksoset?

-kuka se toinen mies on?

no niin nyt mentiin eri kaksosiin, mutta on ne ruotsalaiset niin ruotsalaisia ;)

minun mielestä kaksosista ei saa mitenkään helposti narsisteja, ainakaan sanan pahassa merkityksessä. jos jollekin on tällainen kaksonen tullut vastaan, oletan sen enemmän olevan sattumaa kuin "lajiominaisuus".

minusta kaksosen hallitsevin ominaisuus karrikoidusti sanoen on jonkin sortin "päättämättömyys ja lyhytjänteisyys" ;)

• gh5EWW
        risuaita ja rommia pullo kirjoitti:

Mielestäni, tai pitää sanoa että, ehkä(?) me kaikki elämme ajoittain ns 'tuuliviirin' ehdoilla, siis, että lähimmäinen on oma itsensä meidän lähimmäisen/rakkaiden seurassa ja tuntee olevansa siellä turvassa, joten tuntee luvan purkaa omaa pahaa oloaan, ja näin saa tehdäkkin. Ja, haloo, kuka tunnustaa ettei itse tee niin....

Jostain syystä olen ollut havaitsevani joitain lieviä lainalaisuuksia ihmisten välillä. Tietenkin asiaan vaikuttaa ikä, sukupuoli,jne. Mutta tuo syntymäaika jotenkin kummasti tuntuu myös vaikuttavan jotenkin immeisten luonteeseen tai johonkin.

En usko horoskooppeihin, kuitenkin luulen ihmiseen vaikuttavan se, mihin vuodenaikaan on syntynyt. jostain syyst tunnen yllättävän paljon suunnilleen samoihin vuodenaikoihin itseni kanssa syntyneita tyyppejä. Omituista on se, että niihin olen tutustunut, ja omituista myös se, että ei juuri riitauduta. Mitään yliluonnollista asiassa tuskin on, olemme ilmeisesti kohdanneet elossa tiettyjä asioita samassa kehitysvaiheessa.

Tuota kommenttia, mitä siteerasinkin, en jotenkin tajua nytkään. Jotain stereotypiaa siinä oli tarjolla, vaikka samalla stereotypiat kuitenkin kumottiin.

Noin yleisemmin uskon kyllä ihmisten olevan joko erilaisia tai samanlaisia. Sekin on outoa, että karjalaiset ihmiset todellakin ovat mielestäni vilkkaampia kuin me pohjanmaalaiset. Ja taas, taannoin kummastutti yksi entinen duunikamu. Niin hän karjalasta, mä en. Samana vuonna synnytty, samassa kuussa. Siis tavallaan samanlaista historiaa, geeneistä ja kasvuympäristöistä riippumatta. Työhistoria oli yllättävän samanlainen.

Niin, paras yhteistyö mitä ikinä on kenenkään kanssa saanut aikaan. Jotenkin vaan kommunikaatio toimi hienosti.

Se syntymäaika vaikuttaa etenkin lapsena asioihin. On aivan eri juttu mennä kouluun vähän yli kuusvuotiaana kuin pikkuisen alle seitsemän vuotiaana. Kaksosena syntynyt on meridiaania, keskivertoikäinen silloin.

Tuo tuuliviirisyys oikeastikin sekoitetaan monesti äkkipikaisuuteen. Jokin aika sitten löin yhteistyön poikki yhden sydeemin kanssa. Ne yllättyivät suuresti. Olin pitkään miettinyt asiaa, valvoin sitten yhden yön ja aamulla kerroin että nyt riitti. Kyselivät mistä olin noin äkkiä suuttunut jne. Tosiasia vaan oli, olin vuosien varrella saanut tarpeekseni. Joskus pitää puhaltaa peli poikki.

Mutta kyse ei ollut ailahtelevaisuudesta, vaan pakollisesta offensiivista.

Jaajaa, jotain koitin kai taas selvittää, en kyllä itsekään saa selkoa, että mitä. Mutta kyllä minun mielestäni ihmisen syntymäajalla on jotain merkitystä asioihin. Ei horoskooppijutuissa, niihin en oikein usko, mutta varhaisnuoruudessa ihan varmasti. Ikäluokan sisällä.

Ai niin, kaksosilla on jostain syystä maine kaksinaamaisina. Voi ehkä johtua vaan siitä, että puolet ikäisistä on puoli vuotta nuorempia ja puolet puolivuotta vanhempia. Siinä väkiselläkin joutuu pelailemaan, jotta pärjää kaikkien kanssa. Ja tämähän lähtee lapsuudessa, ensimmäisiä sosiaaliseen peliin tarvittavia pelimerkkejä.

Se nyt on asia erikseen, miten kukin pelinsä pelaa.

=DW=

• gh5EWW
        risuaita ja rommia pullo kirjoitti:

Jostain syystä olen ollut havaitsevani joitain lieviä lainalaisuuksia ihmisten välillä. Tietenkin asiaan vaikuttaa ikä, sukupuoli,jne. Mutta tuo syntymäaika jotenkin kummasti tuntuu myös vaikuttavan jotenkin immeisten luonteeseen tai johonkin.

En usko horoskooppeihin, kuitenkin luulen ihmiseen vaikuttavan se, mihin vuodenaikaan on syntynyt. jostain syyst tunnen yllättävän paljon suunnilleen samoihin vuodenaikoihin itseni kanssa syntyneita tyyppejä. Omituista on se, että niihin olen tutustunut, ja omituista myös se, että ei juuri riitauduta. Mitään yliluonnollista asiassa tuskin on, olemme ilmeisesti kohdanneet elossa tiettyjä asioita samassa kehitysvaiheessa.

Tuota kommenttia, mitä siteerasinkin, en jotenkin tajua nytkään. Jotain stereotypiaa siinä oli tarjolla, vaikka samalla stereotypiat kuitenkin kumottiin.

Noin yleisemmin uskon kyllä ihmisten olevan joko erilaisia tai samanlaisia. Sekin on outoa, että karjalaiset ihmiset todellakin ovat mielestäni vilkkaampia kuin me pohjanmaalaiset. Ja taas, taannoin kummastutti yksi entinen duunikamu. Niin hän karjalasta, mä en. Samana vuonna synnytty, samassa kuussa. Siis tavallaan samanlaista historiaa, geeneistä ja kasvuympäristöistä riippumatta. Työhistoria oli yllättävän samanlainen.

Niin, paras yhteistyö mitä ikinä on kenenkään kanssa saanut aikaan. Jotenkin vaan kommunikaatio toimi hienosti.

Se syntymäaika vaikuttaa etenkin lapsena asioihin. On aivan eri juttu mennä kouluun vähän yli kuusvuotiaana kuin pikkuisen alle seitsemän vuotiaana. Kaksosena syntynyt on meridiaania, keskivertoikäinen silloin.

Tuo tuuliviirisyys oikeastikin sekoitetaan monesti äkkipikaisuuteen. Jokin aika sitten löin yhteistyön poikki yhden sydeemin kanssa. Ne yllättyivät suuresti. Olin pitkään miettinyt asiaa, valvoin sitten yhden yön ja aamulla kerroin että nyt riitti. Kyselivät mistä olin noin äkkiä suuttunut jne. Tosiasia vaan oli, olin vuosien varrella saanut tarpeekseni. Joskus pitää puhaltaa peli poikki.

Jaajaa, jotain koitin kai taas selvittää, en kyllä itsekään saa selkoa, että mitä. Mutta kyllä minun mielestäni ihmisen syntymäajalla on jotain merkitystä asioihin. Ei horoskooppijutuissa, niihin en oikein usko, mutta varhaisnuoruudessa ihan varmasti. Ikäluokan sisällä.

Ai niin, kaksosilla on jostain syystä maine kaksinaamaisina. Voi ehkä johtua vaan siitä, että puolet ikäisistä on puoli vuotta nuorempia ja puolet puolivuotta vanhempia. Siinä väkiselläkin joutuu pelailemaan, jotta pärjää kaikkien kanssa. Ja tämähän lähtee lapsuudessa, ensimmäisiä sosiaaliseen peliin tarvittavia pelimerkkejä.

=DW=

• hg33GV
        sohtrop kirjoitti:

minäkän niihin sillai usko, varsinkaan lehtien päivä tai viikkohoroskooppeihin, aivan puppua, mutta horoskooppimerkeissä näyttäisi olevan jonkinlaista totuuspohjaa kuitenkin.

minä tiedän muutaman aivan rakastettavan ihanan kaksosen eli sikäli kauehan negatiivista kuvaa ei voi kaksosista antaa ;)

haluatko kuulla huonon vitsin, jonka kuulin runebergin päivänä, ei se mitään kerron sen silti ;

-mitä ruotsalaismies tivasi vaimoltaan kun tämä synnytti kaksoset?

-kuka se toinen mies on?

no niin nyt mentiin eri kaksosiin, mutta on ne ruotsalaiset niin ruotsalaisia ;)

minun mielestä kaksosista ei saa mitenkään helposti narsisteja, ainakaan sanan pahassa merkityksessä. jos jollekin on tällainen kaksonen tullut vastaan, oletan sen enemmän olevan sattumaa kuin "lajiominaisuus".

minusta kaksosen hallitsevin ominaisuus karrikoidusti sanoen on jonkin sortin "päättämättömyys ja lyhytjänteisyys" ;)

Pääsi taas vaihteeksi tupleeramaan tuossa yläpuolella. Voin kokemuksen rintaäänellä suositella Elisan 3G-laajakaistaa kaikille nettiriippuvaisille, takuulla muuttuu netissä pyöriminen niin vaivalloiseksi, että se hankaluutensa takia väkiselläkin vähenee...

Noh, vitsi ei ollut kylläkään huono, valitettavasti olin kuullut sen jo aiemmin.

Tuossa päättämättömyydessä lienee jotain perää. Itse olen usein lähes paniikkihäiriössä kun pitää päättää jokin vakavampi asia. Ulos se ei juuri näy, sitten kun saan ilmoitettua päätökseni, joskus olen saanut tuuliviirin maineen. Johtuu kai siitä, että koittaa tulla ihmisten kanssa toimeen, ja kun on pakko olla tulematta, se on vaikeaa.

No jaa, pääsin tälle vuodelle käräjille kun koitin puolustaa kotiani. Sakkojahan siitä tuli, lisäksi kyseenalainen maine naapuristossa.

Asia liittyy vhän tuossa jossakin mainittuun narsismiin tavallaan. Hyvä itsetunto ei ole kellekään pahasta. Sitä kun tavallaan koittaa aina luovia ja sopeutua kaikkeen, rehellinen narsismi on tavallaan koko ajan huputettuna. Sitten kun se purkautuu, ympäristö hämmästyy tyyliin:" ja minäkinkö luulin tuota mukavaksi tyypiksi".

Lyhytjänteisyydestä totean. Kyllä suunnitelmat ovat pitkällä aikajänteellä, niitten eteen tehdään hommiakin. Tahtoo vaan tuo käytäntö muuttaa asioita. Jostain syystä nykyään, kun on miettinyt jonkin asian, sitä tavallaan pitää jo toteutettuna.

Piti kaksi vuotta sitten kaakeloida keittiö loppuun, vaimo tuossa mainitsi äsken asiasta....Ei kuulemma ole pariin vuoteen päässyt ompelukoneelle kun edessä on laasteja ja laattoja.

=DW=

• sohtrop
        hg33GV kirjoitti:

Pääsi taas vaihteeksi tupleeramaan tuossa yläpuolella. Voin kokemuksen rintaäänellä suositella Elisan 3G-laajakaistaa kaikille nettiriippuvaisille, takuulla muuttuu netissä pyöriminen niin vaivalloiseksi, että se hankaluutensa takia väkiselläkin vähenee...

Noh, vitsi ei ollut kylläkään huono, valitettavasti olin kuullut sen jo aiemmin.

Tuossa päättämättömyydessä lienee jotain perää. Itse olen usein lähes paniikkihäiriössä kun pitää päättää jokin vakavampi asia. Ulos se ei juuri näy, sitten kun saan ilmoitettua päätökseni, joskus olen saanut tuuliviirin maineen. Johtuu kai siitä, että koittaa tulla ihmisten kanssa toimeen, ja kun on pakko olla tulematta, se on vaikeaa.

No jaa, pääsin tälle vuodelle käräjille kun koitin puolustaa kotiani. Sakkojahan siitä tuli, lisäksi kyseenalainen maine naapuristossa.

Asia liittyy vhän tuossa jossakin mainittuun narsismiin tavallaan. Hyvä itsetunto ei ole kellekään pahasta. Sitä kun tavallaan koittaa aina luovia ja sopeutua kaikkeen, rehellinen narsismi on tavallaan koko ajan huputettuna. Sitten kun se purkautuu, ympäristö hämmästyy tyyliin:" ja minäkinkö luulin tuota mukavaksi tyypiksi".

Lyhytjänteisyydestä totean. Kyllä suunnitelmat ovat pitkällä aikajänteellä, niitten eteen tehdään hommiakin. Tahtoo vaan tuo käytäntö muuttaa asioita. Jostain syystä nykyään, kun on miettinyt jonkin asian, sitä tavallaan pitää jo toteutettuna.

Piti kaksi vuotta sitten kaakeloida keittiö loppuun, vaimo tuossa mainitsi äsken asiasta....Ei kuulemma ole pariin vuoteen päässyt ompelukoneelle kun edessä on laasteja ja laattoja.

=DW=

se kaksosen vauhdikkuus tarttua asioihin valtavalla intensiteetillä, joka lopahtaa alta aika-yksikön ;)

millon oot muka nähny nöyrän pohjalaasen?

-mitä eroa on vaasalaisella ja terroristilla?

-terroristin kanssa voi neuvotella

kiitos ja anteeksi, jos mahdollisesti loukkas ketä ;)

• ja horoskoopit
        gh5EWW kirjoitti:

=DW=

Minun isä oli kaksonen, samoin kaksi lyhytaikaista poikaystävää.
        Tuuliviiri sana osuu siinä suhteessa he eivät yhden naisen miehiä.
        Paras tyttöystäväni on kaksonen ja hänellä on kyllä ne kaksi persoonaa.
        Se ihana viehättävä ja ilkee sekä pirullinen.
        Yleisesti ottaen horoskoopeissa jotkin asiat kyllä täsmää,
        mutta se luonne on peritty sekä tapaoppimista joko kotona tai maailmalla;=)

• Oinaat+Härät,Uskon asia

Niillähän on aina sarvet pystyssä.Muutamia härkiä olen tavannut ja ne tahtoo karata liekastaan ja oinaat (pässit).Hitler ja Napoleon oli niitä,Tiettävästi Tsirinovsk(Russian)???
        Aika isoja haihattelijoita olivat!

Niitä vain tahtoo olla kaikissa horoskoopeissa,näitä haihattelijoita.Näissäkin asioissa vaikuttaa perimä,lapsuus,sosiaalisuus ja tämän hetkinen elämäntilanne.

• Ei tainnu selvitä, ootko kaksonen.. vai kummasta
        hihasta tuon noin nopeasti vetäisit ;)
        Mun ex(ät) oli kaksosia.. Ja vaikka luonnehdintojen
        mukaan pitäis tulla veskarin kans' hyvin juttuun, niin ne on ex.. ;)

• sohtrop
        Sanin kirjoitti:

Ei tainnu selvitä, ootko kaksonen.. vai kummasta

kentauri ;)

• Tuuri käynyt.
        Sanin kirjoitti:

Ei tainnu selvitä, ootko kaksonen.. vai kummasta

Korostan vain että horoskoopit on horosskopioita.
        Eipä tässä hihasta vedellä,tuodaan esille vaan todettu asia.Tietyissä merkeissä on niitä hyviä että huonoja tuulia.
        Kohtalokkaita tapauksia sttunut näköjään.;)

• Ninas
        Tuuri käynyt. kirjoitti:

Korostan vain että horoskoopit on horosskopioita.
        Eipä tässä hihasta vedellä,tuodaan esille vaan todettu asia.Tietyissä merkeissä on niitä hyviä että huonoja tuulia.
        Kohtalokkaita tapauksia sttunut näköjään.;)

siis kohtalokkaita, sattumaa vain; kunhan mainitsin. Ei ole
        horrorskoopit 'henki ja elämä' ;)

• Ninas
        sohtrop kirjoitti:

kentauri ;)

Assosiaationa Afrodite

• Putkivalo

Tu(u)lee mieleen energinen. Tai sitten se voisi olla sellainen joka antaa mielialan vaikuttaa suhtautumiseen?

Ei se silloin ainakaan pelkästään negatiivinen ole.

Nyt iski koiranlenkitystuuli mulle :)

• Jotta lenkitystuuli vain sulle, ei hauvelille
        yhtään.. ;)

• *Linnanneito*

...Yleisesti on negatiivinen.
      Etsii, etsii hakee koko elämänsä ajan.
      Kunnes huomaa tässä tää elo olikin,
      ei osaa asettua paikoilleen.
      Toisaalta tuuliviiri voi olla energinen
      jokapaikan höylä mutta saako se kuitenkaan aikaiseksi niin paljoa
      kuin rauhallisempi ihminen =)

• ..se tuulikin vois olla joskus rauhallisempi ;)
        Asteikolla jotain.. ;)

• kokemusta on

"tuulellakäymisen" omaksun enemmän negatiivisena ominaisuuspiirteenä ja lähinnä itsekkäänä toimintatapana.
      On erittäin tyypillistä narsistiselle ihmistyypille jolla ei ole koskaan taipumusta tai kykyä asettautua toisen/lähimmäisen asemaan, vaan toimia aina omien halujen/tuntemusten mukaan, eli elää niin kuin itsestä hyvältä tuntuu,käyttäen hyväkseen ensisijaisesti lämimmäisiään ja rakkaimpiaan, että jaksaa esittää "ihanaa" muualla.

Tämä oli minun mielipide.

• ..ihmisissä hiukka narsismia..? Oisko vähä
        toivottavaakin, että niin ois.. ja useissa
        'vieraskoreuttakin'..
        Narsistinen persoonallisuushäiriö lienee jo pahempi juttu.
        "Ei koskaan kykyä asettua toisen asemaan"..
        vaikuttaa turhan jyrkältä, samoin läheisten
        hyväksikäyttö..

• gg-10

Aika epävarmalta kuulostavaa. Tuulee kun tuulee. Jos tuulee. Eikä tiedä miltä suunnalta.

Ei pelkästään negatiivista tarkoittava. Voi olla spontaani, aito ihminen. Eli hankala tapaus jos ei ota muita huomioon. :)

• ..tänään ollut kirjoitella ;)

Ei kuitenkaan lukea, kiitos kaikille
      osallistujille!

Oon luullu/kuullu/ehkä lukenut jostain, että
      saman horoskooppimerkin omaavat ei tulisi hyvin
      juttuun keskenään. Mutta jos se koskisi
      parisuhdetta, sehän voi olla ihan eri juttu kuin
      esim. kaverit..

Nimim. ei kaksonen :)

• yleensä "tuuliwiiri" on rauhaton ja haluton pysähtymään paikoilleen tjn

• on nyt sitä diplomatiaa.. oletan.. ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5327
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      546
      1876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe