Oikeinkirjoituksen tarkistus

Katosi

Oikeinkirjoituksen tarkistus ja kirjoitusvirheiden automaattin korjausohjelma katosi koneeltani.
Joko laajakaistaan vaihdettaessa tai XP:n.
Käytän elisan sähköpostia. Saako korjaustoiminnon takaisin jollakin keinoin?

5

1851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Outlook 2003

Oikeinkirjoituksen tarkistaminen
      Tee jompikumpi seuraavista:

Avoinna olevan kohteen oikeinkirjoituksen tarkistaminen

Avaa tarkistettava kohde (kohde: Kohde on Outlookissa tiedon perusyksikkö (verrattavissa ohjelman tiedostoon). Kohteita ovat sähköpostiviestit, tapaamiset, yhteydet, tehtävät, päivyrimerkinnät, muistiinpanot sekä lähetetyt kohteet ja asiakirjat.) ja napsauta kohteen leipätekstiä.
      Valitse Työkalut-valikosta Oikeinkirjoitus.
      Kun sana on valittuna, valitse haluamasi asetukset.
      Huomautus Jos sähköpostieditorisi on Microsoft Word,

Oikeinkirjoituksen tarkistaminen lähetettäessä kohde

Valitse Microsoft Outlookin pääikkunan Työkalut-valikosta Asetukset ja valitse sitten Oikeinkirjoitus-välilehti.

Valitse Tarkista oikeinkirjoitus aina ennen lähettämistä -valintaruutu.
      Huomautus Oikeinkirjoituksen tarkistamisen aikana lisäämäsi sanat lisätään käyttäjän sanastoon, jonka nimi on Oma.dic.
      http://office.microsoft.com/fi-fi/help/FX100485361035.aspx?pid=CL100605171035

Outlook 2007
      Automaattisen oikeinkirjoituksen ja kieliopin tarkistuksen ottaminen käyttöön tai poistaminen käytöstä

Valitse Työkalut-valikosta Asetukset.
      Valitse Oikeinkirjoitus-välilehti ja valitse sitten Oikeinkirjoitus ja automaattinen korjaus.
      Valitse Tarkista oikeinkirjoitus kirjoitettaessa- ja Tarkista kielioppi kirjoitettaessa -valintaruudut tai poista niiden valinnat.

jne. lisää löytyy Ohjeesta

• Kysyjä itse

Ne ovat valittuina, eli olen tarkistanut työkalut
        valikosta ja asetuksista oikeinkirjoituskohdan ja valinnut ne. Kun tarkistutan kirjeitä tulee ilmoitus että kirjoituksen tarkastus on keskeytynyt, haluatko lähettää kirjeen tai jotakin siihen suuntaan.

• Katosi
        Kysyjä itse kirjoitti:

Ne ovat valittuina, eli olen tarkistanut työkalut
        valikosta ja asetuksista oikeinkirjoituskohdan ja valinnut ne. Kun tarkistutan kirjeitä tulee ilmoitus että kirjoituksen tarkastus on keskeytynyt, haluatko lähettää kirjeen tai jotakin siihen suuntaan.

Löysin itse jo syyn googlen ohjeista. Virhe oikeinkirjoituksessa teksti johtuu XP- alkuvaiheen ohjelmista ne eivät ole yhteensopivia oikeenkirjoituksen tarkistusohjelmien kanssa. Olisi hyvä, jos jonkun lisäohjelman avulla saisi toiminnan takaisin tai päivityksen. KIITOS!

• vaari-
        Katosi kirjoitti:

Löysin itse jo syyn googlen ohjeista. Virhe oikeinkirjoituksessa teksti johtuu XP- alkuvaiheen ohjelmista ne eivät ole yhteensopivia oikeenkirjoituksen tarkistusohjelmien kanssa. Olisi hyvä, jos jonkun lisäohjelman avulla saisi toiminnan takaisin tai päivityksen. KIITOS!

Moro itse asensin CSAPI3T1.DLL tiedoston uudelleen ja rupesi oikoluku toimimaan!
        CSAPI3T1.DLL

• Kysyjä itse !
        vaari- kirjoitti:

Moro itse asensin CSAPI3T1.DLL tiedoston uudelleen ja rupesi oikoluku toimimaan!
        CSAPI3T1.DLL

Kiitos kokeilen jonakin rauhallisena hetkenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      92
      2853
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1931
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      32
      1772
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1743
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1701
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1669
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1597
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      286
      1405
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1309
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1200
    Aihe