uudestaan. En oikein usko, että se käy noin vain ja ollaan taas, kuin vuosina 1999-2001?
(MTV3)
Jaahas. Neitsytimago tullut takaisin Britneylle.
3
233
Vastaukset
- Petter X
Eihän tuo eukko olekaan ehtinyt olla kuin puolen Hollywoodin roskajulkkisten patjana. K-Fedistä Fred Durstiin, Britnillä on noita luokattomia miehiä ollut enemmän kuin keskiverto katuhuoralla.
- ei mielestäni......
pidä paikkaansa. Jutussahan viitattiin Rolling Stones-lehden haastatteluun ja kuviin. Jutussa hän kyllä kertoo elämästään ja sen vaikeudesta. Ei mitään neitsytimago-juttuja. Minusta "farkkukuvat" ja muutenkin sellaiset kuvat arkivaatteiden tyylisissä asuissa on ihan normaalia, ei mitään neitsytimagon hakemista. Kyllä varmaan B itsekin managereineen tajuaa ettei sellaista kannata enää toteuttaa. Minusta imago on lähinnä "kovia kokeneen suloisen artistin, joka haluaa ymmärrystä ja arvostusta osakseen".
- jos on
ollu pari kertaa naimisissa ja saanu pari lasta niin miten sitä nyt enää voi mitään neitsyttä esittää? Että lapset tehtiin keinohedelmöityksellä ja avioliitot oli siveitä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184