Ketä läskit yrittää kusettaa?

Mars need guitars

Täytyy ihmetellä.
Työkaverini syö eväänään pelkkiä hedelmiä. Muutaman päivässä. Hän painaa hyvänmatkaa toistasataa kiloa.
Siis minkätakia pitää yrittää esittää jotain kalorintarkkailijaa töissä kun kuitenkin kotona ahmii jotain millä tuon elopainon saa aikaiseksi? Miksi pitää yrittää antaa sellainen kuvan itsestään että tuo valtava ylipaino johtuu vain jostain hyvin poikkeuksellisesta aineenvaihdunnasta? Johtuuko se häpeästä? Ei ole terveellistäkään syödä noin epäsäännöllisesti.
Ok, aineenvaihdunnoissa on henk.koht eroja mutta hei haloo, noihin kiloihin EI päästä heinillä. Ei varmasti. Tai sitten tervemenoa Ripleysin Usko tai älä ohjelmaan

19

2230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillä tavalla

Mikä sinä olet sanomaan mitään toisen ihmisen syömisestä. Ehkä kyseinen ihminen on todennut, että helpointa on säännellä syömistään syömällä töissä vain hedelmiä, kotona sitten jotain muuta. Töissä, kun huomio keskittyy muuhun kuin itseensä, ei niin huomaa nälkää.

Kyseinen ihminen on voinut hankkia painonsa aiemmin, ja nyt laihduttaa tai tarkkailee painoaan, ja siksi syö vain hedelmiä töissä. Ei laihtuminen käy hetkessä. Liian niukka syöminen voi myös jarruttaa laihtumista.

• kyyliä

Siinäpä ihmettelet! Onko tullut mieleen, että hän ei edes kehtaa syödä kunnolla, kun työpaikalla on kaikenlaisia kyyliä koko ajan kyttäämässä joka suupalaa?

• syyt

Ehkä tuo kommettisi voi joissakin tapauksissa pitää paikkansa,mutta silloinkin se on kyllä jokaisen oma asia mitä syö ja milloin.
      MUTTA voi olla muitakin syitä ja omalla kohdallani olen huomannut että koska EN PYSTY syömään enää isoja annoksia ( mahapannan takia) niin ihmiset tuijottavat ja ajattelevat varmasti ihan samaa kuin sinäkin.."mikä teeskentelijä". Että revi siitä sitten.
      Ei pidä tuomita jos ei tiedä faktoja..eikä sittenkään. Pidetään vaan jokainen huoli omistamme:)

• ,,,,,,,,,,,,,

Meillä kans työpaikalla yksi tosi lihava kulkee ananaspurkin kanssa...jo monta vuotta , eikä muuta kuin lihoo

• kaikenlaiset ihmettelijät

Eikö ole tullut mieleen et kyseisellä hlöllä vois olla ehkä jokin sairaus josta tämä lihavuus johtuu. Mut kysy siltä jos sua häiritsee sen lihavuus ja mitä se päivällä syö niin ei sit jää mieltä painamaan, ja saat mielenrauhan itselles.

• rehellisen....,,
        kaikenlaiset ihmettelijät kirjoitti:

Eikö ole tullut mieleen et kyseisellä hlöllä vois olla ehkä jokin sairaus josta tämä lihavuus johtuu. Mut kysy siltä jos sua häiritsee sen lihavuus ja mitä se päivällä syö niin ei sit jää mieltä painamaan, ja saat mielenrauhan itselles.

kommentin.Eräs 120kg painava ja 165cm pitkä ihminen sanoi kerran,että "mitäs sitä kiertelemään.Syömmällä olen itseni tähän kuntoon saanut"Ja syö kyllä ihan normaalisti töissä.Siis normaalia kotiruokaa,toki myös sukslaata ja muita kahvipöytäherkkuja,kuten itsekin teen :)

• Läskitäti

Jos työpaikoille ei haluta lihavia ihmisiä, joiden syömisiä pitää sitten kytätä ja joiden painosta pitää jopa tänne nettiin kirjoitella -niin sitten vaan ripeästi OIKEITA toimenpiteitä kehiin: kaikkiin työpaikkailmoituksiin näkyviin selkeä maininta suotavasta painosta. Samaten asia puheeksi jokaisessa työpaikkahaastattelussa, ja allekirjoituksin varustettu perustelupaperi mukaan hakijalle, joka läskiensä takia diskataan. Kun kerran paino ON niin merkitsevä asia, se pitää nyt reilusti ja avoimesti firmojenkin tunnustaa ja uskaltaa kertoa myös ääneen rekrytointiperusteena.

Sen jälkeen yrityksille kyllä SAATTAA tulla hieman muuntyyppistä ongelmaa kuin läskejä työntekijöitä, jotka hädintuskin mahtuvat työpöytiensä taakse, mutta onpahan niistä mässyttäjistä päästy ainakin eroon :)

• se sinulle

Miten se sinun päänsärkysi on, paljonko hän painaa ja mitä syö!! Omapahan on ongelmansa. Hän se ne liikakilonsa kantaa etkä sinä - ja jos pahalta näyttää, niin katso muualle. Ja hanki oma elämä, niin ei tarvitse toisten elämää kytätä.

• onko noin tyhmiä oikeesti?

Mene nyt ihmeessä tutkituttamaan se pääsi sillä tuntuu, että sieltä valuu ulos vain kusta!

Syö säkin muutama hedelmä, niin aivosi toimisi paremmin.

• sujuu paremmin

kevyemmällä syömisellä.

• ,,,,

Eikös joitakin ihmisiä ala nukuttamaan kokonaisen aterian syötyään? Suomessa ei vietetä siestaa.

• ateriasta---
        ,,,, kirjoitti:

Eikös joitakin ihmisiä ala nukuttamaan kokonaisen aterian syötyään? Suomessa ei vietetä siestaa.

Jos kovasti alkaa väsyttämään ruokailun jälkeen, se voi olla merkki kahdesta asiasta:

-Ruoka-annos on ollut liian suuri. Jos syö liian ison annoksen, elimistöllä on kova työ sulatella se ja silloin verenkirtoi keskittyy ruoan pilkkomiseen ja hyötykäyttöön. Koska verenkierto on silloin keskittynyt siihen, ei sitä riitä niin paljon aivoihin. Toisinsanoen keho sulkee pois joitain asioita työskennelläkseen täysiä toisten asioiden eteen. Sen takia ajatus takkuaa ja alkaa väsyttämään kun on syönyt liikaa.

Ratkaisu: pienempiä annoksia, vähemmän kaloreita niin ei ala väsyttämään.

-Toinen vaihtoehto voi olla se että on syönyt liikaa hiilihydraatteja, varsinkin sellaisia nopeaa laatua olevia. Ne nostavat verensokerin korkealle, ja tämä saa aikaan väsyneen olon. Väsymys varsinkin hiilareiden syönnin jälkeen on yleinen ensioire kakkostyypin diabeteksessa.

• ...

Naapurissani asuu todella lihava nuori mies ja aina hän kävelee pitkiä matkoja, jopa 5km matkoja. Aloin jo ihmetellä, että mistä tuo sairaalloinen ylipaino johtuu, mutta sitten totuus paljastui kun törmäsin häneen kassoilla: pizzaa ja hampurilaisia monta pussia, suklaata, kokista... Että näin.
      No hyvä että edes liikkuu ja että se sinun työkaverisi syö edes jotain terveellistä. Niitäkin on, jotka syövät pelkkää rasvaa.

• 5 km:n

matkoja..voi moro.itse olen ylipainoinen mutta 5 km ei tunnu missää,pakko jaksaa..

isäni on yli 40 kg ylipainoinen mutta ei se 10 km:n lenkki edes nosta hikeä pintaan.että kyllä on jätkällä heikko kunto.

• voi vain nauraa...

Ihme naapurikyttä :D

Mistä tiedät kenelle nuori mies osti herkut...ehkä hänellä oli synttärit.

PS. Oletko käynyt vakoilemassa kuinka pitkiä matkoja mies kävelee ( 5 km ) ehkä kävelee vain nurkan taakse ja siellä istuu penkillä tunnin
        tai lähtee kävellen ja juoksee 10km...

• sua pitäs läpsiä naamaan. oikeasti mä en voi sietää tuommosia ihmisiä. menkää itteenne, mitä vitun väliä sillä on mitä sun naapuri syö tai tekee muutenkin? miten se vaikuttaa sinun elämääsi? KERRO KERRO!
        anteeksi tämä vaahtoaminen mutta ihan oikeasti sinunlaisia ihimisiä on aivan liikaa ja mulla menee niin hermot lukee tätä teidän meininkiä. mieti kuinka se naapurisi nuori lihava mies voisi loukkaantua jos tietäisi että kirjottelet tänne nettiin tuommosia juttuja..

• Itsekin ylipainoinen

Tulot vs. menot! Niin se vain on. Hyvin yksinkertaista fysiikkaa... ei sijaa selittelylle.

• ymmärtää

Mitä tarkoitat viestilläsi?
        Varmasti syön monta kertaa halvemmalla kuin keskiverto palkkaa saava työssäkäyvä(itse olen työelämässä mukana). Ruuan teen itse ja ylimääräistä ei jää. Hedelmät ja vihannekset ovat kallein osa ruuasta. Mitään roskaruokaa en osta. Terveellisestä, monipuolisesta ruuasta huolimatta olen terve lihava. Keskiviikko jo menossa mutta ruokakauppaan menen vasta huomenna ensimmäistä kertaa tällä viikolla. Viikon loppuna 6 hkön ruokailut olivat alle 100€.

• Suvereeni
        ymmärtää kirjoitti:

Mitä tarkoitat viestilläsi?
        Varmasti syön monta kertaa halvemmalla kuin keskiverto palkkaa saava työssäkäyvä(itse olen työelämässä mukana). Ruuan teen itse ja ylimääräistä ei jää. Hedelmät ja vihannekset ovat kallein osa ruuasta. Mitään roskaruokaa en osta. Terveellisestä, monipuolisesta ruuasta huolimatta olen terve lihava. Keskiviikko jo menossa mutta ruokakauppaan menen vasta huomenna ensimmäistä kertaa tällä viikolla. Viikon loppuna 6 hkön ruokailut olivat alle 100€.

Kun kuluttaa enemmän kuin syö niin laihtuu. Ihan selvää faktaa. Itsekin joskus epäilin asiaa, enkä uskonut et voin saada lisää painoa, vaikka syön kuinka paljon. Paljastuikin, että luulin vain syöväni paljon. Korjasin tilanteen ja lihakset alkoivat kasvamaan. Sinun suosittelisin kans ottamaan läpät pois silmiltä ja katsomaan tilannetta OIKEASTI, ellet ole jo niin tehnyt ja alkanut laihtumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe