Ostin tänään seuraavanlaisen johdon http://ecx.images-amazon.com/images/I/41hujr0RwwL._SL500_AA280_.jpg
tarkoituksenani katsoa videota internetistä TV:n ruudusta. Minulla ei kuitenkaan ole SVHS johdolle paikkaa koneessa, joten kysyn onko olemassa adapteria, jolla SVHS:n saa VGA:han?
TV tietokoneen näyttönä
ostin
3
621
Vastaukset
- ratkaisu..
on ostaa sellanen näytönohjain jossa s-video out.
Tosin et kertonut millanen kone sulla, jos läppäri niin eipä tuokaan onnistu.- ettäkö
pöytäkoneen s-videoliittimestä saat kuvan näkymään tv:ssä,mutta kannettavan s-videoliittimestä ei saa.
jos ei tiedä,ei kannata vastata ollenkaan. - lukenut..
ettäkö kirjoitti:
pöytäkoneen s-videoliittimestä saat kuvan näkymään tv:ssä,mutta kannettavan s-videoliittimestä ei saa.
jos ei tiedä,ei kannata vastata ollenkaan.alkp. kysymyksen, kysyjällähän ei ole koneessa s-video-liitintää, jos pöytäkone niin näyttiksen vaihto auttaa, mutta mites vaihat läppään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411