Moi
Myydää lasinen terraario leveys 70, syvyys 34 ja korkeus 38. Päältä aukeava kansi joka vaneeria ja verkkoa.
hp 60€
Kuvia voin lähettää sähköpostiin
yht. sari.alanen@gmail.com
Terraario Tampereella
6
774
Vastaukset
- terra
Onko sulla vielä myynnissä, vai onko mennyt?
- Sarppa 24
Moi!
Joo on siä vielä varastossa. - terra
Sarppa 24 kirjoitti:
Moi!
Joo on siä vielä varastossa.Laitatko nunerosi niin soittelen sinulle.
- Sarppa 24
terra kirjoitti:
Laitatko nunerosi niin soittelen sinulle.
En voi antaa numerooni sillä olen nyt ulkomailla ja puhelut tulee niin kalliiksi. Jos haluat terran ennen loppiaista voi veljeni tulla antamaan sen sinulle. Voidaanko neuvotella sähköpostilla asiasta?
- Terra
Sarppa 24 kirjoitti:
En voi antaa numerooni sillä olen nyt ulkomailla ja puhelut tulee niin kalliiksi. Jos haluat terran ennen loppiaista voi veljeni tulla antamaan sen sinulle. Voidaanko neuvotella sähköpostilla asiasta?
Mulle käy hyvin vasta loppiaisen jälkeen, koska itsekkin kirjoitan tätä viestiä Espanjasta, Annatko numerosi niin soittelen ja palaan asiaan.
- terra
Terra kirjoitti:
Mulle käy hyvin vasta loppiaisen jälkeen, koska itsekkin kirjoitan tätä viestiä Espanjasta, Annatko numerosi niin soittelen ja palaan asiaan.
oliko sulla vielä se terraario myytävänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337