Otatteko te psykedeelejä tai daturaa magian harrastamisen yhteydessä itse en tee jälkimmäistä mutta tiedän että kyseessä on kasveja/sieniä joita shamaanit käyttäneet parannusmenetelmissään ite oon kiinnostunu et täytyiskö enemmän hyödyntää noita lanttuja "hyöty" menetelmissä ns. jonkunlainen hyvän henkisen tietoisuuden lisääminen? O_O
Psykedeelit_magian_yhteydessä
4
501
Vastaukset
- taikuri pölli
Kannattaa rouskuttaa niitä kaaleja, kyllä niillä hyvät henkiset tietosuudet aukee.
- säilyttää
Psykoaktiivisuutensa kuivattuna jopa vuoden.
http://www.lycaeum.org/languages/finnish/acid/sieni/amanita.html
kärpässieniä syöneen virtsan voi juoda, se on ehkä terveellisempää kuin suora syönti.
- Psykodeeli
En käyttäisi ainakaan daturaa, se on oikeasti tappavan myrkyllinen, ja kuulemma siitä vielä kerääntyy niitä myrkkyjä elimistöönkin. Not cool.
aikoinaan juotti sienestä keitetyn liemem naisillaan tai lapsillaan ja heidän virtsa sitten kerättiin ja sen joivat miehet-näppärää eikö totta.
suodatetttuna ja vain hallut tulivat ilman2ylim. myrkkyjä".
se miten naisten ja myös lapsien kävi ei tämä tietous kerro.
tämä siis luettua tietoutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732855
- 642733
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201580
- 161434
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239