Heips.
Olisiko täällä ketään, joka on X-Men lukija ja tykkää kirjoitella fanficejä?
Nimittäin Nightice sivulle etsitään suomenkielisiä kuin englannin kielisiä fanficjeä, sillä sivut on uusia, mutta jos on kiinnostusta, niin voi hyvin ilmoittaa tähän keskusteluun.
X-Men fanfic
3
433
Vastaukset
- .....
Fanfiction
Fanfictionien metsästys! Jos sinulla sattuu olemaan piilossa jokin X-Men aiheinen fici Suomeksi tai englanniksi, niin tänne voi laittaa sellaisen, sillä hyviä kirjoittajia on paljon.
Tiedossa pitää olla:
~Tarinan otsikko
~Ketä seikkailee
~Ikäraja (jos on liian väkivaltain etc.
Ja tarinan voi lähettää osoiteeseen: nighty_icy@hotmail.com - Tyttö x
hei näin ilmoituksesi. Haluan ensin kysyä sulta yhtä juttua, mitä sä tarkoitat "fanific":tionilla
haluatko sä siis tarinoita jotka liittyy x-meniin??
*nolostuu* sori olen ehkä vähän tyhmä he he, mä voisin kirjoitella tarinoita koska se on mun harrastus muutenkin =)
T:Tytteli-88-- ....
Siis fanfic... kirjoitin hieman nopeasti :)
Sellaisia olisi ihan kiva lueskella, kun suomalaisia fanficin kirjoittajia ei paljoa löydy. Ehkä sinutkin vielä saisi lukemaan niitä lehtiä ;)
Niin sillä tarkoitan siis että fani novelleja etc.
Hienoa jos kiinnostaa, voit laittaa hyvin maili tuohon nighty_icy@hotmail.com osoitteeseen. Niin vois paremmin keskustella, jos haluat tietoa niistä hahmoita ja niin edelleen. Olen valmis auttamaan *kumartaa*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337