Siedätyshoito?

Eräs vaimo

Olemme nuorehko pariskunta, joka ei ehkä voi saada biologisia lapsia. Minulla on voimakas hoivavietti enkä tiedä, mihin sitä suuntaisin. Lapsuudenkodissani oli vuosien varrella koiria, kissoja, lintuja, jyrsijöitä ja omituisempia otuksia. Mieheni on ollut vakavasti allerginen koko ikänsä kasveille ja eläimille sekä lapsena ruoka-aineille. Olisiko siedätyshoito mahdollista hänen kohdallaan?

Pelkään, että 15 vuoden päästä olemme eronneet, hänellä on lapsia jonkun toisen naisen kanssa ja minä olen hullu eukko, joka asuu pikkuisessa mökissä kissalauman kanssa :-(

2

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta sen takia

ei julkisella aleta siedätyshoitoa antamaan että voisitte hankkia kotieläimen.
      Yksityiselle, yksityiselle...

Onko tämä lapsettomuusasia tutkittu vai mutu-asia? Eivätkö hoidot auttaisi? Entäpä adoptio? Tai luovutetuilla siittiöillä tai munasolulla tai molemmilla?

• Hjälp!

Adoptio?

Jos on oikeasti vakavasti allerginen, niin ei se miksikään muutu tuon ikäsenä enään. Ittellä todettiin jo lapsena allergia eikä sillon puhuttu mistään siedätyshoidoista. Kun muutin sitten omaan kämppään, hommasin kissan. Tulos? Kissa on niin rakas että elämme saman katon alla, minä allergialääkkeillä. Ja oma allergiani on vielä varsin lievää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe