Autatko?

avuton auttaja

Tarjoatko pyytämättä apuasi kun näet kollegan touhuavan ylimääääräisen näköistä hommaa esim. huoltoaseman, terminaalin tms. pihalla vai käveletkö ohi ihan vaan muina miehinä?

(ylimääräisen näköinen homma = renkaanvaihto, kiinni pihassa tai muu tekninen vika joka voisi ratketa kun kaksi tai useampi lyö tyhmät päät yhteen.)

7

1154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti

kävelen ylpeänä ohitse ja nousen upouuteen Volvooni ja ajan tuon onnettoman tunarin vierestä kovalla vauhdilla ohitse ja huudan kanjani ikkunasta"Buahahahahahaaaaaaahh", sitten ohjaan kanjani motarille ja ajan vitun ylimielisesti armottoman bulkki kuorman perille.

• Masi GHJK

Yleensä, jos kolleega pulassa, kävelen viereen ja kusen kusta kullistani sekä päästän ankaran konjakkipierun, sitten kävelen ajokilleni ja hurautan tyytyväisenä poijes.

• avuton auttaja

vastaukset kuvastaa täydellisesti tasoa suoli24 palstoilla.

• nuo

vastaajat ovat edes kuskeja, kunhan ovat trolleja.

Ja kyllä minä autan jos vain vähänkin on aikaa. Mut jos kiire laivalle tms. niin sitten saa olla.

• sitä saa mitä...
        nuo kirjoitti:

vastaajat ovat edes kuskeja, kunhan ovat trolleja.

Ja kyllä minä autan jos vain vähänkin on aikaa. Mut jos kiire laivalle tms. niin sitten saa olla.

Ei tuu mieleenkään. Sen monta kertaa oon ollu ongelmissa eikä kukaa oo pysähtynykkää et ei kiinnosta, jos joskus mua ois joku auttanu ni asia vois olla eri mutta ei. Olen seurannu muutenkin alaa, että ei paljoa apua heru. Saman firman porukka voi auttaa mutta siihe se jääkin.

• hmmh...
        sitä saa mitä... kirjoitti:

Ei tuu mieleenkään. Sen monta kertaa oon ollu ongelmissa eikä kukaa oo pysähtynykkää et ei kiinnosta, jos joskus mua ois joku auttanu ni asia vois olla eri mutta ei. Olen seurannu muutenkin alaa, että ei paljoa apua heru. Saman firman porukka voi auttaa mutta siihe se jääkin.

En aja ohi jos näen rekan pulassa. Autan aina kun voin. Olen hinannut yhdistelmää risteyksestä, käynyt heittämässä ketjua kun on jäänyt kiinni... jne. Jää itsellekin hyvä mieli. Ja on ollut itselläkin kiire. Laivasta ei auta myöhästyä jos ei kaveri ole hengenvaarassa. En tiedä, että onko ollut tuuria, mutta jos itsellä on vastustanut, niin aina on joku kollega käynyt apua tarjoamassa.

Ei meitä tien päällä muutkaan auta, pidetään itsestä ja kollegoista huolta. Kuski on kuski, oli firma mikä tahansa. Yhteispelillä homma sujuu!!!

• Riippuu vähän mielialasta ja omista kiireistä, sekä varsinkin siitä jotta mikä homma on kyseessä. Renkaanvaihto ei ole sattunut kohdalle, mutta olen joitakin kertoja (aina kun olen sattunut paikalle) auttanut kaverin pinteestä kun hänellä ei ole rattaat pitäneet. Joskus myös toisia puuautokuskeja auttanut, ja olen kyllä itsekin saanut auttavaa kättä. Jos on ollut koppi kipattuna, en ole mennyt norkoilemaan, paitsi kysyinköhän kerran että jos tarvitsee kyytiä, niin saa kyydin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      102
      1717
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1541
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      140
      1454
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1351
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1205
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1111
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1011
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      982
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      975
    Aihe