Nyt on hymy herkässä,ostin nimittäin 2008 vuoden Renault Lagunan 1.8 Farmarin,on muuten laadukas ja hyvä peli.Ihmettelen myös loistavia ajo-ominaisuuksia,Kaverit sanoivat että osta Avensis,mutta paskat,nyt sain auton joka kestää,johon ei tule vikoja ja mikä parasta saan vielä 3vuoden päästä hyvän hinnan.Nyt Haluaisin tietää,että miksi täällä keskustellaan vain vioista,olen vähän ihmeissään
Renault man
4
788
Vastaukset
- keksi parempi
lagunaa ei tehdä enää 1.8 koneella...
- laguna 2
Jos olet jostain saanut 08 mallin 1,8 koneella,liekö ihan vartavasten sulle tehty.Niinhän se on,että kaikki uusi on aina kivaa,mutta kyllä se uutuudenviehätys laskee ensimmäisten vikojen ilmaannuttua.Kolmevuotta,kun menee saatat saada autosta vielä kolmanneksen mitä olet siitä itse maksanut.Onnea hankinnalle ja paljon huolettomia kilometrejä
- TDO
Jos todellakin olet löytänyt 1,8 uuden Lagun niin
onnea ja menestystä vaan, tosin taisi olla kevyt
huuli koko juttu.- huuli vi
Oikeasti olen omistanut Laguna 97,josta sain hermoromahduksen ja ikuiset traumat ja taloudelliset ongelmat.Paska koko auto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131