Tietääkö kukaan, mistä saisi sellaiset kenkiin kiinnitettävät liukuesteet, jotka voi sisätiloihin mennessä nostaa jotenkin ylös, sivulle tai kantapään taakse. Sellaisia kuulemma on olemassa, mutta mistään en ole onnistunut niitä löytämään. Olisiko nettikauppoja, josta voisi tilata. Vielä ei ole viime kevään kaatumavamma täysin parantunut ja taas on liukasta - en haluaisi millään kaatua uudelleen!
liukuesteet
5
2568
Vastaukset
- kysynyt
suutareilta?
- Katson eteeni
Liukuesteillä myös haittaa -
jos katu on pelkkää ohutta jäätä, ei siihen ota kiinni liukuesteet ei nastatkaan.
Paksussa jäässä/ lumessa voivat kenties auttaa.
Muuten tekee kengistä luistimia ajatelkaa sitä. - Kenkäkaupan myyjä
etsimässä liukuesteitä suutarilta ja kenkäkaupoista. Suutari myös laittaa kenkiin näitä liukuesteitä kiinni.
Tiedäthän, että on olemassa myös kenkiä, joiden pohjissa on valmiina liukuesteet. Kun tarvit liukuestettä, käännät vain piikkipuolen esille. Kun taas et niitä tarvi, on sileä puoli esillä. Helppo homma!
Liukuesteet ovat aika halpa henkivakuutus meille kaikille. Itse käytän tavallisten lenkkikenkien kanssa liukuesteitä, kun olen lenkillä.- liukuestekalossit
Bonuskalossit, löytyy haulla. Rumat troin mutta hyvät liukkaalla ja rännnässä rämpimisessä. Ei tarvitse ottaa kenkien päältä pois kauppaan mennessä.
- Jallu
liukuestekalossit kirjoitti:
Bonuskalossit, löytyy haulla. Rumat troin mutta hyvät liukkaalla ja rännnässä rämpimisessä. Ei tarvitse ottaa kenkien päältä pois kauppaan mennessä.
Erilaisia malleja on suutareilla kanta ja kokokengän koolle tarkoitettuja,mutta maalatut,tiili,puu pinnat pakkasella estä kaatumasta.Kokeillut työni vuoksi erilaisia malleja kalossit otin nyt käyttöön.Onhan sitä ennen tultu toimeen ilmankin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707