Sattuikos jollekulle

palstalaiselle

16

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinaa

Oli muuten Oikeutta eläimille-yhdistyksen mielenosoitus.

• lujaa!!!

Eikös tälläkin palstalla ole jotain vastaavaa huudeltu? Muistanko väärin?

Onko tuo nyt sitä paljonpuhuttua kansalaistottelemattomuutta?

• porukkaa

nuo OE:n ihmiset! Fiksuja ja filmaattisia!

Toivottavasti saa edes jonkinlaisen rangaistuksen.

Ellei tuota porukkaa kohta saada jonkinlaisiin aisoihin, niin lirissä ollaan. (vallataan taloja, rikotaan ihmisten omaisuutta, tapetaan eläimiä tuhatpäin pelkästään tyhmyyden takia jne.)

• kysyn vaan...

mikä talo on nyt vallattu?

• vähän taaksepäin
        kysyn vaan... kirjoitti:

mikä talo on nyt vallattu?

tai googlaa esimerkiksi OE:n johtohenkilöiden nimillä.

• kaskks
        vähän taaksepäin kirjoitti:

tai googlaa esimerkiksi OE:n johtohenkilöiden nimillä.

kenenkään OE:n johtohenkilön nimeä, enkä erityisemmin välitäkään, kiinnosti vain tietää mistä tämmönen talojen valtaus-huhu olis peräisin

• oe.n foorumilla
        kaskks kirjoitti:

kenenkään OE:n johtohenkilön nimeä, enkä erityisemmin välitäkään, kiinnosti vain tietää mistä tämmönen talojen valtaus-huhu olis peräisin

he itse näitä kertoilee.

• Ylilyönti puolin jos toisin.

Asiatonta huudella tuolloista, mutta jos joku kokee tuossa kunniaansa loukattavan, niin voi jestas.
      Huutelu ei edes tietääkseni ollut kohdistettu kehenkään yksityishenkilöön.

Mä voin vaikka syyllistyä samaan ja huutaa netin välityksellä "TAPPAKAA LAPSENNE JA TEHKÄÄ NIISTÄ TURKISKAULUKSIA!"

No, nyt sitten äkkiä tekemään poliisille tutkimuspyyntöä kunnianloukkauksesta!

• Hintti-Vesa

Vastaava jos tehtäisiin Oikeutta eläimille-penikoille, niin jopas taas yhteiskunnan palvelut kelpaisivat: julkkisasianajaja veronmaksajien laskuun, kantelu oikeusasiamiehelle ja rikosilmoitus tai pari.

• puheenollen

Kun oe pisti tuon tehotuotantokampanjansa käyntiin, niin samalla siinä tehtiin kymmeniä täysin aiheettomia tutkintapyyntöjä.Ihan varmaaen muista, mutta jos ei jokaisesta tilasta millä oli käyty, niin ainakin lähes.

Nyt tietysti perustelet asiaa taas tuotantoeläinten, sinun mielestäsi huonoilla olosuhteilla. Mutta luulisin oe-väenkin tuntevan edes jonkin verran eläinsuojelulainsäädäntöä ja aivan taatusti tiesivät tekevänsä myös varmasti aiheettomia tutkintapyyntöjä.

Tuon tutkinnan kohdistaminen sinne missä asiat on kunnossa on ihan turhaa resurssien haaskausta eikä palvele ollenkaan eläinsuojeluasiaa(kaan).

• selitys
        puheenollen kirjoitti:

Kun oe pisti tuon tehotuotantokampanjansa käyntiin, niin samalla siinä tehtiin kymmeniä täysin aiheettomia tutkintapyyntöjä.Ihan varmaaen muista, mutta jos ei jokaisesta tilasta millä oli käyty, niin ainakin lähes.

Nyt tietysti perustelet asiaa taas tuotantoeläinten, sinun mielestäsi huonoilla olosuhteilla. Mutta luulisin oe-väenkin tuntevan edes jonkin verran eläinsuojelulainsäädäntöä ja aivan taatusti tiesivät tekevänsä myös varmasti aiheettomia tutkintapyyntöjä.

Tuon tutkinnan kohdistaminen sinne missä asiat on kunnossa on ihan turhaa resurssien haaskausta eikä palvele ollenkaan eläinsuojeluasiaa(kaan).

Loogisin selitys on se, että tilalliset pistivät paikat kuntoon sen jälkeen kun videot oli julkaistu netissä. Helpostihan sieltä omansa tunnistaa. Enemmän ihmettelen, että virallisissa tarkastuksisssa ylipäänsä löytyi mitään rikkeitä enää. Muuten olen samaa mieltä, että kunnollisista paikoista ei ilmoituksia pidä tehdä.

• selitys
        selitys kirjoitti:

Loogisin selitys on se, että tilalliset pistivät paikat kuntoon sen jälkeen kun videot oli julkaistu netissä. Helpostihan sieltä omansa tunnistaa. Enemmän ihmettelen, että virallisissa tarkastuksisssa ylipäänsä löytyi mitään rikkeitä enää. Muuten olen samaa mieltä, että kunnollisista paikoista ei ilmoituksia pidä tehdä.

On ihan aktivistien propagandaa. Itse olen aikoinaan paljon tiloilla työni puolesta kierrellyt ja nähnyt ihan päivänvalossa noita olosuhteita. Mutta saattaahan tuollainenkin selitys upota sellaiseen joka ei mitään asioista tiedä eikä itse ole tiloilla käynyt.

• että haluat väittää
        selitys kirjoitti:

On ihan aktivistien propagandaa. Itse olen aikoinaan paljon tiloilla työni puolesta kierrellyt ja nähnyt ihan päivänvalossa noita olosuhteita. Mutta saattaahan tuollainenkin selitys upota sellaiseen joka ei mitään asioista tiedä eikä itse ole tiloilla käynyt.

että huonosti hoidettuja tiloja ei ole ja eläimiä kohdellaan Suomessa aina ja vain hyvin

• miekin
        selitys kirjoitti:

Maalta kotoisin ja maatilalomittajanakin olen tehnyt hommia. Ja kuullut tilojen olosuhteista muiden kertomana senkin edestä. Joten voin vakuuttaa, että kyllä niitä huonoja tilojakin on, ihan riittävästi. Saattavathan eläinaktivistit vähän liioitellakin, mutta yksikin huono tila on liikaa.

• asiassa
        että haluat väittää kirjoitti:

että huonosti hoidettuja tiloja ei ole ja eläimiä kohdellaan Suomessa aina ja vain hyvin

Hunosti hoidetut tilat ovat vähentyneet tehotuotannon myötä. Kokemuksella voin sanoa, että ne huonoimmissa oloissa olevat eläimet olivat juuri niissä "mummonaikaisissa" pienissä tiloissa joissa ei ole nykyajan ilmastointia, ruokinta-automaatteja ja jatkuvaa vedensaantia.Sitäpaitsi nuo pientilalliset ovat usein sivutoimisia ja eläimet hoidetaan silloin kun aikaa riittää.

Aika hölmöä ihannoida sitä kuinka eläimet ovat onnellisia muutaman eläimen tiloilla. Se ei elätä ketään eikä eläinten hoitoon suhtauduta samalla tarmokkuudella kuin suurtiloilla.Ne arveluttavissa olosuhteissa elävät eläimet löytyvät juuri noista pienyksiköistä.

En väitä mitään. Tiedän:)

• jtguytiooiyhvp

Innostuin niin kovin, että mustapääni nenästä oikein pullotti ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe