Minun avioliittoni..

On nykyisen vaimoni kanssa oikein onnistunut. Sain vaimokseni nuoren, kauniin ja muutenkin ihanan naisen. Nykyään ei ole enää riitoja, kuten oli silloin, kun vielä elelin epävakaa-ja rajatilapersoonallisuushäiriötä potevan naisen kanssa. Elämä nyt kuin paratiisissa olisi. Ihanaa rakkaudenaikaa. Kuin kuherruskuukautta vieläkin, vaikka takana jo yli vuosi yhdessäoloa. Lapsikin tulossa. Suloinen tytär. Onnemme on sanoin kuvaamattoman ihanaa..En olisi koskaan uskonut että löytäisin näin ihanan naisen, joka minulla oli onni nyt löytää.Kuin palkinto aiemmista kärsimyksistäni mielenvikaisen naisen kanssa elämisestä..

5

1334

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu...

Yksi seikka tuossa suitsutuksessa tosin vähäsen tökkäsi: "Kuin kuherruskuukautta vieläkin, vaikka takana jo yli vuosi yhdessäoloa." Kyllä sen pitäisikin vielä olla ihanaa kuherruskuukautta tuossa vaiheessa, joten älä hätäile, kyllä se siitä...

• positiivista täällä

On tosi kiva lukea positiivisia tarinoita täällä netissä tai tällä palstalla.

• Tahattomasti lapseton

Mekin olemme yleisesti ottaen onnellisia, se mielenvikaisuus vaivaa yleensä parina päivänä kuussa. Vaikka ihmisellä olisi psykiatrinen diagnoosi, hän saattaa silti olla kiltti ja rauhallinen luonteeltaan. Mielestäni ihmisten kaikkea huonoa/epäkohteliasta käytöstä ei voi laittaa sairauden piikkiin. Persoonallisuushäiriöt ovat siitä hankalia, että pitäisi tosissaan panostaa terapiaan.

• kes63

on aina hienoa lukea, että jollain menee hyvin, eikä ainaista pelkkää valitusta. Mutta aivan kuin joku muukin tuolla sanoi, niin tuo "takana yli vuosi" ja "lapsikin tulossa", niin saa kyllä vähän miettimään, että mites se suu pannaan muutaman vuoden päästä???

Olet ollut aiemmin naimisissa psyykkisesti sairaan naisen kanssa ja nyt kun olet päässyt hänestä eroon, niin panit sitten tuulemaan eli reilussa vuodessa naimisiin ja lapsi tulossa, hmmm...

Itse saman miehen kanssa kohta 15 vuotta olleena ja edelleen onnellisena olen monta kertaa sivusta seurannut pareja jotka ovat menneet nopeella tahdilla naimisiin ja hankkineet lapsen. Sitten on huomattu, että kahdenkeskinen aika jäi liian lyhyeksi, koska lapsi syntyi niin piaan ja eipä oikeen kunnolla kerennyt edes toiseen tutustua, kun oli kiire naimisiin ja perustaa perhe. Moni paratiisi on romuttunut noihin ongelmiin.

Toivottavasti teille ei käy näin, vaan paratiisi jatkuu arjessakin ja lopun elämäänne. Eli muistakaapa mitä papin pakeilla tuli luvattua! Onnea teille!

• Sariella

... tuo alkuhuuma kestääkin aina n. kaksi vuotta, että kyllä se siitä muuttuu epävakaaksi, sekä rajatilapersoonallisuushäiriöiseksi ihan molempien silmissä.
      Ongelma vaan on siinä, miten pystyt arkeen suhtautumaan ja elämään sitä.
      Ettei vaan olisi omassa peilikuvajaisessa se ongelma, mikä ollut aikaisemmin esillä... aijaijai...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7415
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5364
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      253
      4524
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4455
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2646
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2328
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2291
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      48
      2240
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe