http://img129.imageshack.us/img129/8272/excel1zm2.jpg
Kuvan mukainen ongelma, ainoa mitä pitäisi saada tehtyä on siirtä myös A3 solun tieto A6 soluun mikäli Comboboxista on valittuna B3, jne jne... Eli kopioitua tuokin viereinen solu mukaan.
Myös viereinen solu mukaan comboboxilla
6
274
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Muutat valintaluottelon koodia niin, että myös viereisen solun arvo kopioidaan.
- Muivelo100
mitenkähän se sitten käytännössä tapahtuu? Minä kun en sille koodia määritellys, määritin vain ListFillRangen ja LinkedCellin ominaisuuksista.
- täh???
Minkähänlainen köödin tynkänen sinne pitäisi laittaa?
- Muivelo100
Olisi tosiaan hyvä jos vähän tarkempaa tietoa tästä saisi. Minkänäköistä koodinpätkää pitäisi comboboxiin liitellä?
Muivelo100 kirjoitti:
Olisi tosiaan hyvä jos vähän tarkempaa tietoa tästä saisi. Minkänäköistä koodinpätkää pitäisi comboboxiin liitellä?
comboboxin koodiin...
Private Sub ComboBox1_Change()
Range("A6") = ComboBox1.Column(0)
Range("B6") = ComboBox1.Column(1)
End Sub
ja comboboxin ominaisuuksiin...
ListFillRange=A3:B5
ColumnCount=2
LinkedCell arvon voit jättää pois...
siinäpä se- Muivelo100
kunde kirjoitti:
comboboxin koodiin...
Private Sub ComboBox1_Change()
Range("A6") = ComboBox1.Column(0)
Range("B6") = ComboBox1.Column(1)
End Sub
ja comboboxin ominaisuuksiin...
ListFillRange=A3:B5
ColumnCount=2
LinkedCell arvon voit jättää pois...
siinäpä seArvelinkin että se olisi jotain nuin yksinkertaista, homma pelittää. Ei vain osannut itse pähkäillä. Kiitos paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135