Pitäisi saada yhteys Hyvinkään giganttiin sähköpostilla lähetin viestin ensin hyvinkaa@gigantti.fi mutta meni väärin. Laitoin sitten reception.hyvinkaa@gigantti.fi oli yhteystiedoissa ja samalla laitoin lukukuittauksen.
Sain vastauksen:
Read: Fw: Tallentava Digiboxi TF 5100PVRcHDMI
Your message
To: reception.hyvinkaa@gigantti.fi
Subject: Fw: Tallentava Digiboxi TF 5100PVRcHDMI
Sent: Tue, 2 December, 2008 2:23 pm
Was displayed on Tue, 2 December, 2008 2:45 pm.
Tarkistaisitko minulle? Onko viestini vastaanotettu ja luettu? Tuli vain mieleen tuosta "displayed" sanasta diskattu elikkä viesti meni jonnekin sinne mihin ei pitänyt. Olenko väärässä vai olisiko pitänyt laittaa viesti tuonne asiakaspalvelu@gigantti.fi osoitteeseen?
taas yksi pöljä kysymys
5
357
Vastaukset
- -.-
Display = esittää
- helplessly clueless
Osaat varmaankin katsoa sanakirjasta (vaikka netillä) mitä 'display' tarkoittaa ja saman tien katso mitä 'disqualified' on suomeksi.
- kiitän
nettisanoja olen paljon etsinyt. Yhtään en ole löytänyt ja vielä niin että osaisin käyttää. Kiitos silti.
- see THIS!
kiitän kirjoitti:
nettisanoja olen paljon etsinyt. Yhtään en ole löytänyt ja vielä niin että osaisin käyttää. Kiitos silti.
- meinaa että
vastapeluri on lukenu sun viestin.
Mistä sait päähäs, että se tarkoittaa diskaamista?
Netissä muuten käytetään ihan samoja enkun sanoja kuin kirjoissakin, ei niille ole erillistä netti - merkitystä.
Sama tarkoittavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337