Naisten vagina

Pertti

Hei!
Olisin kiinnostununt kuinka herkästi naisen vagina kostuu. Meneekö siihen enemmän kuin viisi minuuttia jos hieroo koko ajan sormilla?
Entä miten apuvälineet? Kuten voiveittet yms.?
Kertokaa kokemuksianne

11

3219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomm

monet naiset tuntuu olevan sikäli jänniä, että eroottiset ajatukset kostuttavat heidät jopa hetkessä. on ihania likkoja, jotka eivät pidä siitä, että kundi alkaa kopeloida heti pimppiä, kuulemma kannattaa nuuhkia ja nuoleskella niskaa, huulia, kevyesti hyväillä rintoja, edetä hitaasti reisille ja kun tulet niiden väliin niin siellähän se upea kosteus tervehtii sinua!

• pervotyttö

mä kostun jo pienestä kosketuksesta.
        Kokoajan on tussu märkänä...

• kitaristi
        pervotyttö kirjoitti:

mä kostun jo pienestä kosketuksesta.
        Kokoajan on tussu märkänä...

Mite olis? irtoisko? Voisin nuolla ja hieroo sua vaikka tunnin... Keksi jatko ite...

• Minä vaan

No yleensä se on kyllä niin, ettei tarvi koskeakaan, koska pervot ajatukset jo yleensä tekevät kosteaksi.

• prkl..

Pitikö laittaa tarkennukseksi tuo "Naisten", ettei kukaan vahingossa kerro miten herkästi miesten vagina kostuu?

• Pepe

Mä mietein iha samaa juttua. Täytyiskö kirjottaa aina juttuihin et "miesten penis".... =)

• heikki

hyvä että kysy niin olisihan outoo jos hän olisi kysynyt tyttöjen vaginoista? miehen penis ja pojan penis erona koko

• Anonyymi

Naisen vagina on semmonen että sinne kun laittaa peniksen ja nainen liikkuu niin että se menee sisään ja välillä ulos...päästään lähestulkoon samaan tunnelmaan kuin oman käden kanssa mutta joskus oma käsi voittaa kustannus tehokkuudesssa kun joutuu maksaan helposti niin paljon että eläkkeestä ei mitään käteen ..eikä voi ajella bussilla

• Anonyymi

Oma tyttis kostuu ainakin melkeinpä silmänräpäyksessä, kun hyväilen peukalonpäällä hänen klitoristaan.
      Muilla tavoin kostumiseen menee jonkin verran enempi aikaa.

• Anonyymi

Kyllä nainen kostuu,kun työntää kielen syvälle pimppaan,aina toiminut.

• Anonyymi

No omasta kokemuksesta sanoen, pelkät ajatukset riittä. Useimiten ei tarvitse edes koskea vaan riittää että poikaystäväni pussaa tai halailee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4955
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      505
      1587
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      49
      776
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe