Naisten vagina

Pertti

Hei!
Olisin kiinnostununt kuinka herkästi naisen vagina kostuu. Meneekö siihen enemmän kuin viisi minuuttia jos hieroo koko ajan sormilla?
Entä miten apuvälineet? Kuten voiveittet yms.?
Kertokaa kokemuksianne

11

3284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomm

monet naiset tuntuu olevan sikäli jänniä, että eroottiset ajatukset kostuttavat heidät jopa hetkessä. on ihania likkoja, jotka eivät pidä siitä, että kundi alkaa kopeloida heti pimppiä, kuulemma kannattaa nuuhkia ja nuoleskella niskaa, huulia, kevyesti hyväillä rintoja, edetä hitaasti reisille ja kun tulet niiden väliin niin siellähän se upea kosteus tervehtii sinua!

• pervotyttö

mä kostun jo pienestä kosketuksesta.
        Kokoajan on tussu märkänä...

• kitaristi
        pervotyttö kirjoitti:

mä kostun jo pienestä kosketuksesta.
        Kokoajan on tussu märkänä...

Mite olis? irtoisko? Voisin nuolla ja hieroo sua vaikka tunnin... Keksi jatko ite...

• Minä vaan

No yleensä se on kyllä niin, ettei tarvi koskeakaan, koska pervot ajatukset jo yleensä tekevät kosteaksi.

• prkl..

Pitikö laittaa tarkennukseksi tuo "Naisten", ettei kukaan vahingossa kerro miten herkästi miesten vagina kostuu?

• Pepe

Mä mietein iha samaa juttua. Täytyiskö kirjottaa aina juttuihin et "miesten penis".... =)

• heikki

hyvä että kysy niin olisihan outoo jos hän olisi kysynyt tyttöjen vaginoista? miehen penis ja pojan penis erona koko

• Anonyymi

Naisen vagina on semmonen että sinne kun laittaa peniksen ja nainen liikkuu niin että se menee sisään ja välillä ulos...päästään lähestulkoon samaan tunnelmaan kuin oman käden kanssa mutta joskus oma käsi voittaa kustannus tehokkuudesssa kun joutuu maksaan helposti niin paljon että eläkkeestä ei mitään käteen ..eikä voi ajella bussilla

• Anonyymi

Oma tyttis kostuu ainakin melkeinpä silmänräpäyksessä, kun hyväilen peukalonpäällä hänen klitoristaan.
      Muilla tavoin kostumiseen menee jonkin verran enempi aikaa.

• Anonyymi

Kyllä nainen kostuu,kun työntää kielen syvälle pimppaan,aina toiminut.

• Anonyymi

No omasta kokemuksesta sanoen, pelkät ajatukset riittä. Useimiten ei tarvitse edes koskea vaan riittää että poikaystäväni pussaa tai halailee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3313
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1883
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      32
      1809
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1721
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1409
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe