Sellainen tilanne että miesystävän kanssa menee tällä hetkellä huonosti eikä seksiä ole ollut pitkään aikaan. Viimeksi harrastin seksiä n. 2 viikkoa sitten muuta päätin että en harrasta sooloseksiä tms. vaan olen sitten oikeasti selibaatissa näköjään. Asumme seurustelukumppanini kanssa eri osoitteissa joten aikaa olisi itsetyydytyksellekin mutten halua. Eräs ystävä ehdottelee että tapaisimme ja tiedän että se johtaisi seksiin mutta.. Jos oletetaan että haluan olla uskollinen ja ilman omaa helpottavaa kättä niin osaako kukaan suositella miten seksin saa pois mielestä kun nyt panettaa aivan kamalasti, jo pari päivää on itse asiassa ollut tämä tunne hyvin vahvana. Mihin purkaisin kaiken tämän energian vai menenkö taas pahoille teille mikä ei oel hyvä vaihtoehto koska olen suhteessa..
MIKÄ AVUKSI?
Auttakaa..
1
668
Vastaukset
- yks tyyppi
tilanne on vaikee mut ehdottaisin että helpota oloosi nyt ensihätään omalla kädellä,ja jos lemmenleikit ei ollenkaan lähitulevaisuudessa ala kiinnostamaan kaveria niin pitää saada muita.
oma käsi ei todellakaan oo pettämistä,eikä toisen mieliksi pidä kärsiä. moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214