http://www.iltalehti.fi/viihde/200812028691163_vi.shtml
Täyttää KAIKKI pissismin tunnusmerkit!
No niin, anna ON pissis!
7
570
Vastaukset
- itselles
se vois auttaa..
- en ole
epäilly tota asiaa hetkeäkään
- Heko
Tosi hyviä elämän ohjeita faneille. Hyvä Anna.
- pissis jos
haluaa olla hyvä esimerkki faneilleen? Annalla on tosi nuoriakin faneja, ja jos heidän takiaan lopetti tupakoinnin, niin minusta se oli hienosti tehty.
Ja tottahan se on ettei siinä tupakoinnissa muutenkaan ole mitään järkeä.- ken
tahtoo, et Anna on röökaamisen lopettanut. Saahan sitä haastatteluissa sanoo mitä haluaa!
- niinpä niin.
ken kirjoitti:
tahtoo, et Anna on röökaamisen lopettanut. Saahan sitä haastatteluissa sanoo mitä haluaa!
Tollatteita näkee mun 8-vuotiaan serkun Koululainen-lehden kirjepalstalla: Tupakointi on tyhmää!
Joo joo, ehkä nyt kaikki tupakoijat tajuaa itekin että se on epäterveellistä ihmiselle, mutta se että idoli "sanoo" lopettaneensa ei auta pikkutyttöjen tupakointiin! Madonna-fanit tuskin alkaa levitteleen haarojaan siksi koska idolinsakin teki niin, ja Michael Jackson-fanit tuskin tekevät yhtä menestynyttä levyä kuin heidän idolinsa! Anna Abreu on lapsellinen pyrkyri, siinä kaikki
- jkl
Pissis nyt ja aina. on ne ilonpäivät kun kukaan ei enää tykkää annast ja se tippuu julkisuudest :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244