Tiedättekö ratsastustarvikkeita myyvän yrityksen nimeltä horsepro ( http://www.horsepro.fi/ )? Voin kertoa että sieltä ei kannata tilata yhtään mitään! Nettisivuilla lupaillaan kuuta taivaalta ja vaikka mitä muuta, ensinnäkin: tuotteet tulevat myöhässä (jos tulevat ollenkaan), myöhästymisistä tai muista muutoksista ei ilmoiteta, sähköposteihin ei vastata, korvaukset ovat ehkä yksi vaivainen sukkapaketti... jne. IHME kyllä puhelimeen he vastaavat jos heille soittaa mutta mitää eivät tiedät, hyvä jos oman nimensä!
Onko tämä enään oikeanlaista yrityksen hoitoa?!
Kohta on konkurssissa koko P*ska!
Jos tämän kaiken olisin tiennyt en koskaan olisi tilannut tästä firmasta edes kiloa sitä itseään!!!
IHMEELLISTÄ!
Kiki--
4
2284
Vastaukset
- juus
kävin kattomassa tuolta, ja siellä on kans aika kallista, eikö? kattosin ni suitsipaketti hannoverilaisella turpiksella ja kangasohjilla 115e... :/ en lähtis minäkää mitää tilaamaan...
- mielipidek
mun mielestä horze on ihan hyvä ja laadukas (www.horze.fi) tai suomen ratsutarvike. (:
- Taavi22
Joo aivan paska koko firma! Horsepro. Fi tavaroita saa odottaa iät ja ajat
- Anonyymi
Itse koittanut muutaman kerran tilata sieltä... Kuukauden odotus ja sitten tulee ilmoitus että kyseistä tavaraa ei saa... Huuhaa firma!
Horzella homma toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096