Ostin Instrusta.
Se on sellanen pöytälamppu,jossa on kaks lamppua. Toinen toimii pöytälamppuna ja toinen osoitetaan kasvoille.
En oo vielä purkanu sitä,mutta tähän tietsikkapöydälle ajattelin sen laittaa.
Puol tuntia sitä pitäis ottaa.Se hoituu samalla kun olen netissä.
Ajattelin että jos loppuis ne 14 tunnin yöunet ja päiväväsymykset.
Olen ottanut kofeiinitablettteja,mutta luin juuri jostain,että kofeiinista tulee haimasyöpää.
Että semmottii.
Tiputin kaupan hyllyltä tänään jonkun paketin,jonka ystävällinen mies sitten nosti paikoilleen.
Sanoin hänelle että anteeks,kiitos ja kaikkea muuta mukavaa ja sitten mua alko naurattamaan omat juttuni.
Siis onks joku saanut apua kirkasvalolampusta ja jos on niin millaista?
Mä menin ostaan
13
670
Vastaukset
Kirkasvalolampusta kannata oikean masennuksen yhteydessä edes puhua.....voisihan sitä tuijottaa kattolamppuunkin, mutta ei siitä piristy, silmät vain menevät.
Nainen olisi huomattavasti parempi masennuksen poistaja, mutta naista ei voi ostaa instrusta...- heheeh
Mee vaikka sinne kauppaan tiputteleen lisää tavaroita ja nauramaan, se voi auttaa paremmin kuin lamput. Tai ehkä saat jotain huvia siitä lampun asentelusta ja lampusta myös.
Mä ostin eteislampun alkusyksystä, en oo saanut vielä aikaiseks asentaa sitä. Voiskin asentaa joku päivä. on tutkittua tietoa; se toimii, varsinkin kaamosmasennuksessa! Älä käytä sitä iltaisin - se vie yöunet! Aamulla jos Sulla on mahdollista sitä tuijottaa n. 1/2 tuntia, niin muutoksen huomaat parissa viikossa!
- l u x
Laitteen teho on vähintään 2400 luxia. Hankin tälläisen laitteen vuosia sitten.
Vaikuttaa meikällä hyvin piristävästi. Mutta vain käyttäessä.
- Syysdepis
Hei.Sinä kävit Instrussa.Minä olen myöskin katsellut sellaista kirkasvalolaitetta,jossa on just tuo kaksi lamppua eli siis kohdevalo ja kasvoille.Se on tosiaan tärkeää,että siitä tulee se 2400 luxia.Näet sen sieltä ohjelappusista.Mutta kun annoin sinulle tuon neuvon aiemmin tällä nimimerkillä,niin kirjoittele,miten se sinulla toimii ja tuntuuko joidenkin päivien käytön jälkeen,että saisit siitä apua itsellesi.
Minulla on Istrusta ostettu sellainen puöreä,joka on valkoinen.Työpaikalla minulla on Innosol myöskin pöytävalaisin neljällä kirkasvaloputkella.
Valkoinen kokonaan.- Syysdepis
Jos googletat KIRKASVALOHOITOLAITTEET siellä on tietoa ja kerrottu myöskin kaamoksen aiheuttamista oireista.mm.Innosolin ym.kohdalla.Googleta myöskin KAAMOSMASENNUS,jollaisilta sivuilta saat rutkasti tietoa.Tai googleta SAD(seasonal affective disorder),sama asia kuin kaamosmasennus.
Joku tuossa naureskeli eteisen lamppunsa kanssa,mutta hän ei ymmärrä asiaa.Tässä ei ole kysymys pienistä valomääristä,vaan suurista ja oikeista aallonpituuksista. - 2500 luxia
Syysdepis kirjoitti:
Jos googletat KIRKASVALOHOITOLAITTEET siellä on tietoa ja kerrottu myöskin kaamoksen aiheuttamista oireista.mm.Innosolin ym.kohdalla.Googleta myöskin KAAMOSMASENNUS,jollaisilta sivuilta saat rutkasti tietoa.Tai googleta SAD(seasonal affective disorder),sama asia kuin kaamosmasennus.
Joku tuossa naureskeli eteisen lamppunsa kanssa,mutta hän ei ymmärrä asiaa.Tässä ei ole kysymys pienistä valomääristä,vaan suurista ja oikeista aallonpituuksista.Täytyis vielä saada inspis,että asettais sen paikoilleen.
Sitten vaan tuijottelemaan sitä. :)
Parin viikon päästä pitäis rueta auttamaan. - Syysdepis
2500 luxia kirjoitti:
Täytyis vielä saada inspis,että asettais sen paikoilleen.
Sitten vaan tuijottelemaan sitä. :)
Parin viikon päästä pitäis rueta auttamaan.Toivotaan parasta.Pidän peukkuja,että sinun vointisi kohentuu.Annappa sitten välillä kuulua.
Minä olen aamulla ottanut tätä minun kirkasvalohoitoa tosiaan jo yhden tunnin,koska on niin pilkkosen pimeää.Siis joka aamu yksi tunti valoa korvienväliin.Mutta hyvää se teki.Voimia tuli.Jos tarvitsen lisää niin pitkin päivää voi ottaa tarvittaessa.Illalla ei enää eikä lääkäri ainakaan minulle suositellut enää iltapäivän jälkeen,koska yöunet kärsii. - heheeh
Syysdepis kirjoitti:
Joku tuossa naureskeli eteisen lamppunsa kanssa,mutta hän ei ymmärrä asiaa.Tässä ei ole kysymys pienistä valomääristä,vaan suurista ja oikeista aallonpituuksista.En tarkottanu ivalla sitä eteisen lamppua enkä muutakaan. Ostin oikeasti eteislampun kuukausia sitten, enkä saa sitä asennetuks kun oon niin masentunut eikä muutenkaa jaksa. Naurettuakin tulee liian vähän.
- Syysdepis
heheeh kirjoitti:
En tarkottanu ivalla sitä eteisen lamppua enkä muutakaan. Ostin oikeasti eteislampun kuukausia sitten, enkä saa sitä asennetuks kun oon niin masentunut eikä muutenkaa jaksa. Naurettuakin tulee liian vähän.
anteeksi,jos tuo mitä kirjoitin,loukkasi sinua.Siis sinullakin ovat voimat vähissä.Voi että tämä kaamos on sellainen aika täällä pohjolan perukoilla,että kaikki tuntuu,jopa maton tomuttaminen aivan karmealle.Mikä sinun voimattomuutesi syy on?Onko muuten surua vaiko tätä samaa,mitä niin monella meistä.Kirjoittele.
- Syysdepis
Toimiiko?
- lampun ostaja
Tuntuu siltä,että en nukkuis niin pitkään aamulla kuin ennen.
En ole tänään ottanut kofeiinitabletteja ja kahvia en juo.
Uskon että kun aika kuluu,niin auttaa vielä enemmän.
- syysdepis
Kyselen ihan mielenkiinnosta,että miten sinulla nyt menee,kun olet ottanut kirkasvaloa.?Oletko voinut yhtään paremmin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358