Katsoitteko A-Talkin? Viimeistään tuosta selitelystä ja saivartelusta kävi selväksi, että Oe-EVR on Närpiön iskun takana.
Oe-EVR
32
1230
Vastaukset
- vakuuttava
Oe:n vakuuttelu siitä, että EVR on eri porukkaa romuttui täysin. Selväksi tuli myös että oe:n jäsenet kävivät itse kuvauskeikoilla kanaloissa ja sikaloissa. Poikaystävien tarhaiskuista nyt puhumattakaan.
Eli eiköhän nyt tullut aika selväksi myös se, että ei kannata uskoa yhtään ainoaa sanaa mitä se porukka suustaan päästää.- takataskusta
olisi vielä löytynyt, jos keskustelu olis jatkunu vielä jonkinaikaa...
- Gansleri
Sieluni itki verta kun ihan suloiset tyttöraukat silminnähden joutuivat valehtelemaan koko kansan silmien edessä. Onneksi pöydän toisella puolella istuneet aikuiset olivat fiksuja ja inhimillisiä eivätkä lytänneet lyötyjä enempää.
- nicoon
Oikeutta eläimille-järjestö toimii vain laillisin keinoin. Olen itse ollut mukana oe:ssa enkä minä ainakaan tietääkseni tunne ketään evr-aktivistia.
Minusta ohjelmassa olleen poliisin monet kommentit olivat asiattomia. - OE ~ EVR
nicoon kirjoitti:
Oikeutta eläimille-järjestö toimii vain laillisin keinoin. Olen itse ollut mukana oe:ssa enkä minä ainakaan tietääkseni tunne ketään evr-aktivistia.
Minusta ohjelmassa olleen poliisin monet kommentit olivat asiattomia.Oikeutta Eläimille- ja EVR- järjestöjä ei voi erottaa toisistaan. Niiden henkilöt, ajatusmaailmat ja toimintatavat menevät niin syvälle toistensa sisään että OE ja EVR ovat käytännössä sama asia. Pääasiallisin ero on että päiväsaikaan julkisesti toimii OE ja yöaikaan salaisesti toimi EVR.
Ne eläinsuojeluihmiset, jotka oikeasti haluavat edistää eläinten asiaa laillisesti, toimivat SEY:ssä ja Animaliassa. - asiattomia
nicoon kirjoitti:
Minusta ohjelmassa olleen poliisin monet kommentit olivat asiattomia.poliisin kommentit. Mielestäni täyttä asiaa.
Nyt olisi korkea aika ruveta puuttumaan aktivistien toimintaan. Ei ihminen voi ottaa oikeutta omiin käsiinsä, kun joku homma ei ole niin kun itse sen haluaisi olevan.
Ja oletteko te siellä OE:ssa niin koti sokeita, ettette tiedä muka mistään oman järjestön jäsenten toimista yhtään mitään?! - nicoon
asiattomia kirjoitti:
poliisin kommentit. Mielestäni täyttä asiaa.
Nyt olisi korkea aika ruveta puuttumaan aktivistien toimintaan. Ei ihminen voi ottaa oikeutta omiin käsiinsä, kun joku homma ei ole niin kun itse sen haluaisi olevan.
Ja oletteko te siellä OE:ssa niin koti sokeita, ettette tiedä muka mistään oman järjestön jäsenten toimista yhtään mitään?!kommenteilla tarkoitin esim. sitä kun poliisi rupesi puhumaan eläinaktivistin poikaystävästä ja sitä kun hän sanoi suunnilleen "katsokokaa nyt ulos, kuka lintu tuolla muka haluaisi olla?".
Jälkimmäinen oli ehkä enemmän huvittava.
Minä en tosiaankaan tiedä yhtäkään EVR:aktivistia vaikka toimin OE:ssa. Ehkä olen sitten sokea. - nicoon
OE ~ EVR kirjoitti:
Oikeutta Eläimille- ja EVR- järjestöjä ei voi erottaa toisistaan. Niiden henkilöt, ajatusmaailmat ja toimintatavat menevät niin syvälle toistensa sisään että OE ja EVR ovat käytännössä sama asia. Pääasiallisin ero on että päiväsaikaan julkisesti toimii OE ja yöaikaan salaisesti toimi EVR.
Ne eläinsuojeluihmiset, jotka oikeasti haluavat edistää eläinten asiaa laillisesti, toimivat SEY:ssä ja Animaliassa.en toimi Animaliassa tai SEY:ssä sen takia että ne ovat enemmän eläinsuojelujärjestöjä ja minä kannatan eläinten oikeuksia. Pidän toki myös eläinsuojelujärjestöjä tärkeinä.
OE ja Fauna sen sijaan ovat eläinoikeusjärjestöjä jotka kyseenalaistavat kaiken eläinten hyväksikäytön. Toimin OE:ssa ja haluan oikeasti edistää eläinten asiaa laillisesti.
Toimintatapoihimme kuuluvat mm. lenttareiden jakaminen, mielenosoitukset, kouluvierailut, itsepainettujen paitojen ja itseleivottujen leivosten myynti, tapahtumien järjestäminen (esim. kasviskekkerit), performanssien teko, nimien kerääminen vetoomuksiin, infopöydän pitäminen, nettisivujen suunnittelu ja monet muut.
Minua ei ole koskaan pyydetty mukaan laittomiin iskuihin. Mistä olet saanut kuvan että OE on sama kuin EVR?
Kuka tahansa voi itse tulla mukaan toimintaamme, kokousajan saa OE:n nettisivuilta (Kannattaa vielä varmistaa sähköpostilla, sivuja ei aina päivitetä terpeeksi usein).
Tervetuloa tutustumaan toimintaamme! :) - toiselta
nicoon kirjoitti:
kommenteilla tarkoitin esim. sitä kun poliisi rupesi puhumaan eläinaktivistin poikaystävästä ja sitä kun hän sanoi suunnilleen "katsokokaa nyt ulos, kuka lintu tuolla muka haluaisi olla?".
Jälkimmäinen oli ehkä enemmän huvittava.
Minä en tosiaankaan tiedä yhtäkään EVR:aktivistia vaikka toimin OE:ssa. Ehkä olen sitten sokea.puolen tuli varmaan yhtä asiattomia kommentteja.
Ja varsinaisiin kysymyksiin ei sitten löytynytkään yhtään vastausta.
Enkä pitänyt sitä poikaystävä kommenttiakaan kovin asiattomana. Ellei tyttö tosiaan tiennyt mihin poikakarveri yöllä lähti, niin olisi asian pitänyt viimeistään selvitä kun kaveri istui käräjillä vastaamassa retkistään.
Eli voiko sen jälkeen sanoa silmät kirkkaina:"En tunne ketään kuka olisi tehnyt iskuja.." Kai sekin tyttö nyt sen verran seuraa edes lehtiä ja niistä tunnistaa poikakaverinsa? - nicoon
toiselta kirjoitti:
puolen tuli varmaan yhtä asiattomia kommentteja.
Ja varsinaisiin kysymyksiin ei sitten löytynytkään yhtään vastausta.
Enkä pitänyt sitä poikaystävä kommenttiakaan kovin asiattomana. Ellei tyttö tosiaan tiennyt mihin poikakarveri yöllä lähti, niin olisi asian pitänyt viimeistään selvitä kun kaveri istui käräjillä vastaamassa retkistään.
Eli voiko sen jälkeen sanoa silmät kirkkaina:"En tunne ketään kuka olisi tehnyt iskuja.." Kai sekin tyttö nyt sen verran seuraa edes lehtiä ja niistä tunnistaa poikakaverinsa?oli eronnut poikaystävästään ennen kun hän teki iskut.
Mitkä eo-ihmisten kommenteista olivat mielestäsi asiattomia? - eli.
nicoon kirjoitti:
oli eronnut poikaystävästään ennen kun hän teki iskut.
Mitkä eo-ihmisten kommenteista olivat mielestäsi asiattomia?kun on eronnut ei enää tunne :) selvä se
- nicoon
eli. kirjoitti:
kun on eronnut ei enää tunne :) selvä se
ihmiset eivät pidä yhteyttä enää eron jälkeen. En tiedä kuinka läheisiä nämä kyseiset henkilöt olivat koska en tunne heitä.
Laittomista iskuista ei sitä paitsi yleensä kerrota muille.
Onko sinulla esimerkkejä valheellisista väittämistä tai asiattomista kommenteista eo-ihmisten puolelta? - nicoon
pitää ikävä kyllä paikkansa. Nämä henkilöt kuitenkin lopettivat laillisen aktivismin ja erosivat OE:sta ennen kun rupesivat EVR-aktivisteiksi.
- ei pitä yhteyttä
nicoon kirjoitti:
ihmiset eivät pidä yhteyttä enää eron jälkeen. En tiedä kuinka läheisiä nämä kyseiset henkilöt olivat koska en tunne heitä.
Onko sinulla esimerkkejä valheellisista väittämistä tai asiattomista kommenteista eo-ihmisten puolelta?eron jälkeen, voi sanoa ettei tunne ketään iskun tehnyttä? Ihminenkö pystyy nollaamaan niin hyvin vanhat poikaystävänsä yms, että ei edes nimeä muista?
Ei tämä tyttö niin huonosti ole lehtiä ja muita tiedotusvälineitä seurannut, etteikö asiasta olisi ollut tietoinen. (vaikkei tämä tieto järjestön sisältä olisikaan tullut, niin varmaan jostain muualta.) - selitykset
nicoon kirjoitti:
pitää ikävä kyllä paikkansa. Nämä henkilöt kuitenkin lopettivat laillisen aktivismin ja erosivat OE:sta ennen kun rupesivat EVR-aktivisteiksi.
löytyy...
Löytyykö jostain OE:n jäsenluetteloa, jotta voisi seurata kuka milloinkin eroaa? Voisi ennakoida ketä seuraavaksi on esimerkiksi kanoja tappamassa .... - väittämä
nicoon kirjoitti:
Onko sinulla esimerkkejä valheellisista väittämistä tai asiattomista kommenteista eo-ihmisten puolelta?on esimerkiksi juuri tämä:".. en tunne ketään joka olisi ollut mukana tekemässä laittomia iskuja..."
Tai vaikkapa tehotuotanto videoista löytyneet pikku lavastukset ja kuvan rukkaamiset.
Itse kirjoitat jossain viestissäsi, että ei saa yleistää, suurin osa OE:n porukasta on eri linjoilla. Miksi ihmeessä sitten puolustelet näitä?! Myönnä, että mätäpaiseita on porukkaan pesiytynyt ja ne pilaavat teidänkin ponnistelunne asian puolesta. - milloin tuo
nicoon kirjoitti:
eroaminen oikein tapahtui, kun muistaa että koko oe perustettiin vuonna -95.
- nicoon
väittämä kirjoitti:
on esimerkiksi juuri tämä:".. en tunne ketään joka olisi ollut mukana tekemässä laittomia iskuja..."
Tai vaikkapa tehotuotanto videoista löytyneet pikku lavastukset ja kuvan rukkaamiset.
Itse kirjoitat jossain viestissäsi, että ei saa yleistää, suurin osa OE:n porukasta on eri linjoilla. Miksi ihmeessä sitten puolustelet näitä?! Myönnä, että mätäpaiseita on porukkaan pesiytynyt ja ne pilaavat teidänkin ponnistelunne asian puolesta.Purmonen (naisen ex-miesystävä) asuu nykyään ulkomailla, on siis hyvin mahdollista etteivät he tunne enää.
Myönnän kyllä kuitenkin että tuo oli asioiden vääristelyä, jos hän sanoi kuten kirjoitit.
Se ei ole totta, että tehotuotantovideot olisivat lavastettuja tai muokattuja. Siitä ei ole löytynyt minkäänlaisia todisteita.
Myönnän että monet eo-ihmiset toimivat huonoin keinoin ja tietoakaan ei aina löydy tarpeeksi. Olet oikeassa, että eläinoikeusliikkeellä on parantamisen varaa monessa asiassa. - nicoon
selitykset kirjoitti:
löytyy...
Löytyykö jostain OE:n jäsenluetteloa, jotta voisi seurata kuka milloinkin eroaa? Voisi ennakoida ketä seuraavaksi on esimerkiksi kanoja tappamassa ....on jäsenluettelo josta löytyy kaikki OE:n jäsenet. Jäsenet maksavat vuosittain jäsenmaksun ja saavat OE-lehden. Minulla ei ole jäsenluetteloa koska siinä on luottamuksellisia tietoja. Tietääkseni muidenkaan järjestöjen jäsentiedot eivät ole yleisesti saatavilla?
Kannattaa myös muistaa etteivät kaikki OE:n jäsenet ole aktivisteja eivätkä kaikki OE:ssa toimivat ole järjestön jäseniä.
On kuitenkin mahdollista että OE:ssa toimii myös laittomia iskuja tehneitä/tekeviä ihmisiä, sitä en voi tietää enkä yritä väittää ettei se olisi mahdollista. Voin vain tietää etten itse ole EVR-aktivisti ja etten kannata laitonta toimintaa. - että kuolleita
nicoon kirjoitti:
Purmonen (naisen ex-miesystävä) asuu nykyään ulkomailla, on siis hyvin mahdollista etteivät he tunne enää.
Myönnän kyllä kuitenkin että tuo oli asioiden vääristelyä, jos hän sanoi kuten kirjoitit.
Se ei ole totta, että tehotuotantovideot olisivat lavastettuja tai muokattuja. Siitä ei ole löytynyt minkäänlaisia todisteita.
Myönnän että monet eo-ihmiset toimivat huonoin keinoin ja tietoakaan ei aina löydy tarpeeksi. Olet oikeassa, että eläinoikeusliikkeellä on parantamisen varaa monessa asiassa.kanoja oli levitetty kanalaan?
Tai kun turkistarhalta kuvattuihin videoihin oli vähän lisätty väliin ..
Vääristelyksi katson myös tavan esittää videolla ensin kuvaa sikalan ns raatokontista ja sen jälkeen heti karsinasta.
PS: Puolustelet edelleen tuota tutkijaa. Edistystä kieltämättä on tapahtunut, kun myönnät jo että "jos sanoi ettei tunne, niin se on asioiden vääristelyä". Jos nyt edes myöntäisit että se oli valkoinen valhe? (itsellesi toki toivon sinun myöntävän, että se oli EMÄVALHE) - ffeliks
nicoon kirjoitti:
Tämä on juuri tuota synkkää paskapuhetta jota Oe-EVR-väki syöttää. Uskotko sinä itse tuohon väitteeseen? Purmonen oli Oe:n täysin kiistaton johtaja vielä siinä vaiheessa kun orimattilalainen tarhaaja ampui hänelle haulin persposkeen. Samoin seuraava äänitorvi Hyttinen antoi Oe-lausuntoja iskujen jälkeen aina siihen asti kun jäi kiinni tarhaiskusta 2001. Kyseenalaista vanhempien oe-tovereiden jutut, ne taitavat valehdella sinulle.
- animaallikko
nicoon kirjoitti:
on jäsenluettelo josta löytyy kaikki OE:n jäsenet. Jäsenet maksavat vuosittain jäsenmaksun ja saavat OE-lehden. Minulla ei ole jäsenluetteloa koska siinä on luottamuksellisia tietoja. Tietääkseni muidenkaan järjestöjen jäsentiedot eivät ole yleisesti saatavilla?
Kannattaa myös muistaa etteivät kaikki OE:n jäsenet ole aktivisteja eivätkä kaikki OE:ssa toimivat ole järjestön jäseniä.
On kuitenkin mahdollista että OE:ssa toimii myös laittomia iskuja tehneitä/tekeviä ihmisiä, sitä en voi tietää enkä yritä väittää ettei se olisi mahdollista. Voin vain tietää etten itse ole EVR-aktivisti ja etten kannata laitonta toimintaa.Muutaman vuoden takaisesta Oe:n jäsenluettelosta löytyy mm. Animalian nykyisen toiminnanjohtajan nimi.
- tiinutiinu
nicoon kirjoitti:
Sanohan nicoon, oletko noin täydellisen tietämätön tässäkin asiassa, vai onko tässä taas kyseessä tyypillinen oe-valhe? Tuota samaa saivartelua se on vuodesta toiseen.
tiinutiinu kirjoitti:
Sanohan nicoon, oletko noin täydellisen tietämätön tässäkin asiassa, vai onko tässä taas kyseessä tyypillinen oe-valhe? Tuota samaa saivartelua se on vuodesta toiseen.
Miten voit edes puhua mistään vitun OE-valheesta?
Oletko sinä ja sinun kaltaisesi tietoisia siitä, että sun ja sun kaltaistesi(?) takia joka vitun päivä tapetaan tässä maassa n.150 000 tuntevaa ja ajattelevaa, epäinhimillisissä olosuhteissa elänyttä, lapsuus- tai nuoruusiässään olevaa olentoa vuorokaudessa - ja kaikki tämä TURHAAKIN TURHEMPI kärsimys vitun makunystyröiden vuoksi - raiskaisitte lapsia tai jotain muuta yhtä kehittävää, mutta pitääkö eläinkunnan kärsiä ihmisen typeryyden, itsekkyyden ja nautinnonhalun takia.
Ihminen on ainoa laji joka on valinnut kärsimyksen tuottamisen velvollisuudekseen, ja sitä se puolustelee oikeudellaan.- kookle
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Oletko sinä ja sinun kaltaisesi tietoisia siitä, että sun ja sun kaltaistesi(?) takia joka vitun päivä tapetaan tässä maassa n.150 000 tuntevaa ja ajattelevaa, epäinhimillisissä olosuhteissa elänyttä, lapsuus- tai nuoruusiässään olevaa olentoa vuorokaudessa - ja kaikki tämä TURHAAKIN TURHEMPI kärsimys vitun makunystyröiden vuoksi - raiskaisitte lapsia tai jotain muuta yhtä kehittävää, mutta pitääkö eläinkunnan kärsiä ihmisen typeryyden, itsekkyyden ja nautinnonhalun takia.
Ihminen on ainoa laji joka on valinnut kärsimyksen tuottamisen velvollisuudekseen, ja sitä se puolustelee oikeudellaan.Hieno vuodatus jtguytiooiyhvb:lta. Aina vaan oe-evr:n jutut paranee. Asiantuntemus vankalla pohjalla!
- taisit olla
Ihminen on ainoa laji joka on valinnut kärsimyksen tuottamisen velvollisuudekseen, ja sitä se puolustelee oikeudellaan.sinä, joka siellä mielenosoituksessa (Ikaalisissa muistaakseni?) huuteli että tappakaa lapsenne jne..
Onko sulla kaikki kotona?!
No jos sua yhtään lämmittää, niin ei puhuta sitten OE-valheesta. Puhutaan OE:n jäsenten valheista. Ja tietysti vapaa-aikana valehtelusta.
Aina teidän kaltaisillanne alkaa tuo liirum-laarum vaihe, kun kysytään jotain mihin ei voi vastata.
Tai sitten tuo panettelu. (Itsehän te olette täydellisiä?)
Kolmas tapa olla vastaamatta on tuo täysin asian vierestä kirjoittelu. Yleensä sama repliikki, että miten paljon päivässä tapetaan eläimiä (ja miten paljon niitä kuolee nälkään janoon ja hoidon puutteeseen). Sullakin on toi luku noussu 50 000 kpl edellisestä? Oletko laskenu mukaan joulupossut? - toisessa
kookle kirjoitti:
Hieno vuodatus jtguytiooiyhvb:lta. Aina vaan oe-evr:n jutut paranee. Asiantuntemus vankalla pohjalla!
keskustelussa joku kyseli millä perusteella he asioita puhuvat ja totuuksia heittävät ilmaan. Että löytyykö koulutusta, kokemusta vai jotain muuta. Vastaus oli, että riittää kun selaa nettiä, sieltä löytyy kotieläintuotannosta videoita yms...
Eli en enää ihmettelekään, jos heillä ei ole kuin muutama hokema mitä he sitten heittelevät vastaukseksi joka kysymykseen.... kookle kirjoitti:
Hieno vuodatus jtguytiooiyhvb:lta. Aina vaan oe-evr:n jutut paranee. Asiantuntemus vankalla pohjalla!
Mihin asiantuntemukseen mahdat viitata - voitko väittää, ettei tässä maassa tapeta 150 000 puolustuskyvytöntä olentoa päivässä?
Ja kuten jo otsikossani viittasin, niin tämä oli off-topic, eli ei varsinaisesti liittynyt mitenkään käytyyn keskusteluun, koin vain velvollisuudekseni näyttää petoksen todelliset kasvot - arkipäivän Auschwitzin, johon nähden on turkasen samantekevää onko joku OE:sta EVR:ssä vai ei.- oi jtguytiooiyhvb
Mihin asiantuntemukseen mahdat viitata - voitko väittää, ettei tässä maassa tapeta 150 000 puolustuskyvytöntä olentoa päivässä?
Ja kuten jo otsikossani viittasin, niin tämä oli off-topic, eli ei varsinaisesti liittynyt mitenkään käytyyn keskusteluun, koin vain velvollisuudekseni näyttää petoksen todelliset kasvot - arkipäivän Auschwitzin, johon nähden on turkasen samantekevää onko joku OE:sta EVR:ssä vai ei.Aina vain paranee!!
- asiantuntemusta
oi jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Aina vain paranee!!
ja asioiden taitavaa esille tuomista!
(Niin, onhan tuo "vittu" sana nyky nuorison pilkku, että siltä pohjalta...) - Lihoiks vaan
Ja kuten jo otsikossani viittasin, niin tämä oli off-topic, eli ei varsinaisesti liittynyt mitenkään käytyyn keskusteluun, koin vain velvollisuudekseni näyttää petoksen todelliset kasvot - arkipäivän Auschwitzin, johon nähden on turkasen samantekevää onko joku OE:sta EVR:ssä vai ei.Tässä maassa tapetaan 150000 eläintä päivässä jotta niistä valmistetaan elintarvikkeita - entä sitten? Niin kuuluukin olla. Uskomatonta skeidaa tuo teikäläisten jauhaminen siitä miten jonkun kanan elämällä olisi jotain syvempää arvoa. Kun kerran lihalla on kysyntää niin siitä vaan, ei vaivaa terveet arvot omaavaa ihmistä pätkääkään.
- terox
http://www.pahaolo.com/kolumnit/last.html. Tuo patologinen valehtelija tai piirikunnallisen tason hölmö kuvaa aika hyvin oe-evr-väkeä yleisemminkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481