Hyvät kanssasisareni ja -veljeni surussa.
Minä menetin isäni hiljattain. Tiedän, että moni teistä on myös menettänyt läheisensä hiljattain. Haluan toivoa teille rauhaisaa joulua, ja voimia suruunne.
Tiedän että tulevasta joulusta tulee hiljainen, eivätkä kyyneleetkään ole vieraita. Ei jaksa laittaa joulua.
Me pääsemme hiljalleen eteenpäin surussamme. Uskon koko sydämestäni, että tapaamme Rakkaamme vielä jonakin päivänä, sitten kun aikamme on.
Siihen asti meidän täytyy elää täydellä sydämellämme, sillä osa kuolleista rakkaistamme elää myös meidän sisällämme.
Rauhaisaa Joulua,
toivoo
Surusilmä
Hyvät surijat
3
713
Vastaukset
- -----------
Uskon samoin kuin sinäkin, että tapaamme vielä rakkaamme. Välillä on vain niin suuri ikävä.
Poikani kuoli juuri viime joulun alla ja tänä jouluna en paljon joulua laittele.
Voimia sinulle vaan Sinulle!! Äitini siunataan 12.12., joten kyllä joulusta tulee kaipauksen juhla! Onhan ne kauniit lapsuuden joulut lohtuna!! :(
- Äidin tyttö
Minä menetin äidin 24.11.08, elämäni ensimmäinen joulu ilman äitiä tulee olemaan varmasti surullinen, äidin mukana meidän perheestämme lähti myös mummo. Lapsilleni rakennan joulun, mutta kyyneleet saattavat ja saavat kuitenkin luonamme vierailla jouluvieraana. Toivotan kaikille lämmintä joulumieltä ja rauhaisaa joulunaikaa, äitini elää minussa ja näin ollen on mukana jouluissani nyt ja aina. Voimia kaikille läheisen menettäneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471