ovat väkivaltaisia ja julmia!!! haukkuvat ja lyövät naistaan!! pelkkiä paskoja! älkää sekaantuko neitsyeisiin!!! pettävät alta aika yksikön!
Varokaa naiset neitsytmiehiä!!!!!!!!
3
752
Vastaukset
- apua
tuohon mieskammoosi.
Etkö ymmärrä että juuri äsken tuomitsit 1/12 osaa kaikista miehistä ja vieläpä tietyllä syntymäajalla varustetuista miehistä, rikollisiksi! - vesimieslady
Neitsyt mies on häikäilemätön ihmisten hyväksi käyttäjä eikä toiset ihmiset ole sille paskiaiselle mitään, ei mitään! vesimiehenä mun täytyy todeta että neitsyt ei ole tutustumisen arvoinen vaan naismainen mieheksi!
ves-m-nainen- Neitsyt N
...vaan mutta Neitsyt naiset ei kaikki ole sellaisia, en kyllä itsekään ottaisi Neitsyt-miestä, koska heissä on hivenen selkäänpuukottajan vikaa... mulla on itsellä Skoprpioni-mies, sepäs vasta väkivaltainen onkin, mutta yhdessä sitten tapellaan jos tapellaan. Osaan ainakin pistää vastaan! :D *reps* ...eiku ihan tosissaan sanon ettei kaikki Skorpparit ole yhden naisen miehiä eikä yhden miehen naisia, omani on valitettavasti sellainen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299