Kyllä on puuduttava päivä...kaupat on kiinni, telkkarista EI TUU MITÄÄN. LINNANJUHLIA EN KATSO.
Huomenna ei tule edes sanomalehtiä..no mutta hei, saanhan sytyttää kaksi kynttilää ja kyynelsilmässä miettiä kuinka suomen herrat kapsahtivat globalisaation kuoppaan samalla tavalla kuin kolleegansa karjalan mäntyyn. Kyllä kansa kestää, onhan hienoa olla suomalainen.
Kidutusta
3
435
Vastaukset
- MMM
Niin käy mullakin asianlaita.
Ihmetellä saattaa, että tällä palstalla ei juurikaan kommentoida mitään kirjoituksia. Mitä VITUN JÄYHIÄ nämä kaikki liikujat on?
Katellaan tässä nyt tämä ilta linnan"juhlia" ja sitä suurta turhuutta, mitä se on. Suomen Itsenäisyyys toki on tärkeä ja minusta esim nämäkin linnanjuhlien rahat voisi lyhentämättäömänä laittaa Herrojen Veteraanien hyväksi ja elämänlaadun parantamiseksi.
Vittuun tuommoset teeskentelevät "linnanjuhlat".- Haloo..
Kukaan ei uskalla kommentoida. Tulee pian kutsu raastupaan. Sananvapaus on kuollut.
- vaan
meni tuo eilinen. ja sanomalehtikin ilmestyi tänään - ainakin Pirkanmaalla.
Kyllä on köyhää tuohua, jos ihminen ei keksi itelleen tekemistä, jos kaupat on kiinni ja telkasta ei tule juuri itelle sopivaa. olisit vaikka maannu sohvalla ja syljeseklly kattoon - ja sitten siivonnut.
ihmisillä on varmaan liikaa juhlimisen aihetta ja kutsuja juhliin vilisee, jos itsenäisyyspäivä ei ole juhlan aihe?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244