http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/760792?linnan_juhlat
''Ensimmäisten poistujien joukossa oli Anna Abreu avomiehensä Panu Larnoksen kanssa. Nuori pari poistui juhlista jo heti puoli kahdentoista jälkeen.''
Taisi olla pikku ''popprailla'' Kiire baariin.
Anna ei oikeasti kiinnostanut juhlat pätkänvertaa, hän vain halusi taas naamansa lehteen, ja hehkuttaa hänen niin ''ihanaa'' pukuaan.. Naurattaa kyllä sekin, kun Anna sanoi ''ihanaa tää on ollu mun unelma pikkutytöstä asti'' Se on ihan sama homma jokakerta, jos Anna pääsisi vaikka nyt Cosmopolitanin kanteen niin Annan sanat olisivat ''Aivan mahtavaa, oon unelmoinu tästä aina!'' höpö höpö Anna! Et ole unelmoinut mistään muusta, kuin julkisuudesta ja se näkyy kauas!
Annaa ei oikeasti kiinnostanut linnanjuhlat pätkääkään!
8
593
Vastaukset
- ylitulkintaa
Anna poistui aikaisin, eli oli kiire baariin ja oikeasti halveksii koko pippaloita.
Just. Mitähän olisitte sanoneet jos olisi poistunut viimeisenä? Että Anna bailasi änkyräkännissä päästyään tylsistä linnan muodollisuuksista ja tyhmistä haastatteluista...?- sahtreb
Toi sama runkku jaksaa lässyttää kerta toisensa jälkeen...
- Onko
sahtreb kirjoitti:
toi alottaja runkku vai mitä tarkoitat?
- kyl ihan
sahtreb kirjoitti:
totta, siis se että jos menis johonkin CP:n kanteen, niin hetihän sieltä suusta tulis: "Tää on aina ollu mun unelma!"
- otsikon lukemiseen?
Anna poistui juhlien JATKOILTA teatteriravintolasta ensimmäisten joukossa!
Niinkuin tietysti pitikin, koska tänään oli työpäivä. - tienneet
niin Annan piti mennä nukkumaan tarpeeksi aikasin, vaikkei varmaan terpeeksi aikaisin edes mennytkään, mutta kun hänellä on oli keikka seuraavana päivänä heti, joten sinnekin hänen oli ehdittävä mennä ja laittautua!
- hkhjjg
toi on kyl niin totta anna haluu vaa saada huomioo ja olla julkisuudessa ei se ees ois antsainnu ol sie linnan juhlis eihan se oo tehny mitää.
- kuules,
sun juttuja on hauska lukee, varsinkin kun itekin suorastaan vihaan Annaa, jatka vaan mollausta! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244