Miten itsekäs olet?

Vapaamuotoisesti kerrottuna.. :)

18

736

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gg-10

Kyllä ihan riittävän itsekäs. Niin itsekäs, että hävettää. :)

• Ninas

..taas toisinaan omatunto kolkuttaa :/

• vp.

Siin en anna kenenkään kävellä yli.Kun minulla on vapaapäivä niin se on vapaapäivä. Ja töissä minä teen vain minulle kuuluvat työt. Toki autan, mutta se ei tarkoita sitä, että minulle voi jättää omat työt ja häipyä kahville ym. Minä otan omaa tilaa ja aikaa silloin kun sitä tarvitsen. En ole kotonakaan mikään palvelija, joka on aina saatavilla ja tavoitettavissa.

Autan mielelläni muita, jotka apua todella tarvitsevat, Mutta en tee toisen töitä enkä elä toisen elämää....

• Rattus sp.

Pyrin olemaan terveesti itsekäs. Sellainen, joka ei olisi toisille kynnysmatto, mutta tarvittaessa tukena. Toisaalta tuo tukeminen on saanut pahan kolauksen tänä syksynä. Sain sellaista p... niskaani aivan syyttä, etten ollut uskoa. No, en ole enää väleissä kyseisen henkilön kanssa. Eli jatkossa tuen vain henkilöitä, jotka tunnen entuudestaan.

• Aito.

Olen todella epäitsekäs, aivan surkea ihminen.
      Autan toisia unohtaen itseni, siksi olenkin hajalla.
      Jospa saisin voimia sanoa ei, oppisinpa ottamaan huomioon itseni ja omat voimani.

• ****(m)

Olen terveellä tavalla itsekäs. Ennen olin aina auttelemassa kaikkia. Mutta huomasin sen seikan että kun itse olisin tarvinnut apua niin en sitä saanut. Arvostan todella sitä että saan antaa itselleni ja pojalleni laatuaikaa. En enään uhraa itseäni järjestöihin ja yms....

• Berc

Veemäisen itsekäs ihminen olen. Kaupan jonossa pyrin aina etuilemaan.

• olla vähän itsekkäämpikin. Asetan muut ihmiset itseni edelle ja eihän sen aina niin tarvitsisi olla. Opettelenkin tällaista tervettä itsekkyyttä jauhamalla itselleni, että minä olen tärkeä. Ehkä joskus opinkin...

• 999hhh666

Vaikkakin olen mulkvistin maineessa suorapuheisuuteni takia, yllättävänkin vähän varsinaisesti tulee oltua narsisti tai tuijotettua omaa napaansa,

Kyssä oli nykytilanteeseeni nähden ajankohtainen, nyt pitäisi alkaa paukuttamaan. Itseni kehuminen tai korostaminen eivät ole ikinä olleet puutteitani. Mutta noin normaaliasioissa tahtoo tulla turpiin liian usein.

Syynä kai jokin körttiläis-humanistinen nuoruus ja että on ollut ikänsä vähän Malrboromies- linjalla kuitenkin.

Aloin taannoin laskeskelemaan euroissa, minkä verran on antanut kiltteyttään kusettaa itseään. Kun loppujenlopuksi summaksi alkoi tulla aivan järkyttäviä numeroita, oli pakko lopettaa laskeminen. Hmm. "vuokralainen" toista vuotta ilman sentinkään maksua, kun kaveri oli apua vailla. Tehtyjä töitä, joista ei saanut edes sitä luvattua konulessua. "Meillä on suuria suunnitelmia Sinua varten" ja firma myynnissä kahden kuukauden kuluttua...

Nyt on murheenani siltani mökillä. Olen maksanut kai yli kymppitonnin nykyrahaa siitä. Ainoa täysin omarahoitettu silta kotikylillä. Noh naapurin viljelijä sitä käyttää enemmän kuin minä. On lukittu portti, "Läpikulku kielletty"- kyltti, suusanallisesti kielletty ja polku menee keskeltä saunapihaa pelloille. Ei rasitusta, heillä osuus seuraavaan siltaan, piru, ei ees joulukorttia. Olen ollut yhteydessä poliisiin ja asianajajaani "sovi". Perkele, minä sanoin miten asia on, ei vaikutusta. Kiva sponssata kylän suurimpia viljelijöitä melkein nollatuloilla. jne...
      '

Olen päättänyt alkaa ajaa enemmän omia etujani, suusanallisia soppareita en enää tee ilman todistajia MISSÄÄN TAPAUKSESSA.

Olen tullut tulokseen: Kun ihminen on taistellut perinnönjakonsa, avioeronsa, konkurssinsa tai vaikkapa maineensa. Sitä totaalituubaa, mitä ympäristö tuuttaa, ei välitä enää katsella.

Toki on "Hannu Hanhia", jotka menevät elonsa läpi vihellellen. Niitä on vain hyvin harvassa. Ja jos on elo ollut pelkkää ruusuilla tanssimista, jossain vaiheessa terälehdet kuitenkin kuihtuvat ja jäljelle jää vain okaat ja piikit, minkä päällä jorailla. Itse kun on tottunut vastoinkäymisiin, pärjää aina jotenkin. Joillain voi tulla propleemeita.

Jeps, nyt koitan olla itsekkäämpi. Pakko ajatella itseään, se ja sama mitä muut hommaa. Pitäisi tässä joskus itsekin saada ansioittensa mukaan.

ÖF. No se siitä.

=DW=

• tappelee

ne mittaa maita ja ihan hirveetä, että se maa on niin tärkeää, että rakkaat sukulaiset yhtäkkiä on jääneet pelkiksi savustettaviksi. Mua ei kiinnosta edes terveellä tavalla ne maatilkut. Olen enemmän askeetti tai jotain siltä väliltä. Ostin kyllä osakkeita.

• osakesalkku
        tappelee kirjoitti:

ne mittaa maita ja ihan hirveetä, että se maa on niin tärkeää, että rakkaat sukulaiset yhtäkkiä on jääneet pelkiksi savustettaviksi. Mua ei kiinnosta edes terveellä tavalla ne maatilkut. Olen enemmän askeetti tai jotain siltä väliltä. Ostin kyllä osakkeita.

kun en oo käyny siellä ku ei kiinnosta. Onkohan ne osakkeet enää tallella?

• Jermuxi tms.

Koska olen niiiiiin hyvä.

• ...ngg

itsekäs.

Ajattelen vain itseäni, kun yritän saada yhteiset
      hommat toimimaan - olen itsekäs, kun saan mieles-
      täni hyvän työaikaedun.

Annan lahjoja mielelläni, mutta en oikein osaa
      ottaa niitä vastaan - olen, siis, itsekäs, kun
      saan siitä iloa itselleni.

Autan mielelläni ystäviäni, mutta en oikein osaa
      apua pyytää, enkä aiokaan - olen itsekäs.

Kavereita ei jätetä illanvieton ulkopuolelle,
      vaikka koiperhonen lompakosta lentäisi - olen
      itsekäs, kun haluan mukavan illanviettoporukan.

Njaa... tuossa nyt aluksi, mutta miksi kertoa
      itsestään liikoja.

• rehti boy

Minä olen hyvin itsekäs.

• ,.ö...........

Jo nykyisin. Nuorempana tuli sen verran saatua turpiinsa monissakin asioissa, että väkiselläkin on oppinut edes kohtuullisesti pitämään jo puoliaan.

Kuka stanan torvelo mutkin kasvatti alunperin kiltiksi nyhveröksi. Kunnon ureapäänä elämä olisi ollut paljon helpompaa.

=DW=

• kasvaa

paljon itsekkäämmäksi mutta mitä sillä saisin elämääni?

Siispä epäitsekkäänä on paljon helpompi elää syystä.......

• Aikuinen mies

Kyllä sitä pitää olla itsekäs mutta ei liian ! Pari suhde voi olla vaikeaa jos vain itseään ajattelee eikä ota toisia huomioon.Myöskin ystävät voivat kaikota jos vain katselee omaa napaa!

• osaan olla itsekäs..En kuitenkaan ole kenenkään orjana,vaan rajan osaa kyllä vetää.Tuota itsekkyyttä alkaa kyl tulemaan pikkuhiljaa lisää..:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5347
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      548
      1899
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe