Tällä palstalla katkeroituneet ihmiset saavat kohdistaa tunteensa sopivaan uhriin, Suomen nuorimpaan ja menestyneimpään naisartistiin, joka sattuu olemaan kaunis ja valoisa ihminen, eikä lannistu vaikka joskus mokailee ja vaikka typerät ihmiset mollaavat ja huutelevat kadulla.
Me ei täällä osata kuvitellakaan minkälaisen koulun Anna on käynyt tässä mediamyllytyksessä, kunnioitan Annaa siitä, että hän on kestänyt sen pää pystyssä.
Vaikka Annan musiikki ei vastaa omaa musamakuani, en silti hukkaa aikaani juhlistamalla tällä surkealla keskustelupalstalla jokaista hänen tekemäänsä virheliikettä tai negatiivista uutista tai hauku lyttyyn jokaista Annan fania.
Anna-fanit, olkaa ylpeitä idolistanne ja pitäkää hänestä huolta!
Ja te muut; aikuistukaa!
Anna on upea
3
206
Vastaukset
- tyttö.
jotkut pitää Annasta jotkut ei...en ymmärrä mikä tässä nyt on se ongelma.Silent Despair on ihana biisi vaikka en tykkää Annasta.
- pissis^^
varmaan siitä tässä nyt on kyse mutta eihän sitä nyt jatkuvasti jaksa kehuakaan varsinkaan jos ei oo mitään kehumisen aihetta. Siitä puvustakin tuli niin kauhee riita ja ihan syyttä tai no riita ja riita..nekin on mielipiteitä.itse pidin siitä puvusta mutta se väri oli liian kirkas en olis laittanu keltasta pukua ylleni vaan mustan...mutta jos haluaa olla huomionkeskipisteeni niin sitte se keltainen on hyvä vaihtoehto :DD
- mutta en
tykkää hänen persoonastaan.,Ehkä hän on vielä hieman lapsellinen vai sanottaisiinko, lapsenomainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184