on aina hyvä viettää itsenäisyyspäivää,samalla katselen linnanjuhlia telkkarista
itsenäisyyspäivä ja linnanjuhlat
4
1377
Vastaukset
- filistealainen
Mitäs tykkäätte kun mm. kansanedustaja,"keskusta"miehistä joku kertoi olevansa ilman alushousuja nyt juhlissa ja jopa aina? Aivan outoa puhetta itsenäisyyspäivän juhlista. Ehkäpä pellolla se sopinee?Muka niin kuuma! Eräällä oli kuulema jopa sepalus auki ollut frakkiasussa?
- sentään!
No pitäähän kansalle antaa jotain älykästä keskustelun aihetta. Hienoa, että miehetkin antavat oman panoksensa tähän yhteen valtakuntamme tärkeimmistä debateista.
- hyvä tapa
sentään! kirjoitti:
No pitäähän kansalle antaa jotain älykästä keskustelun aihetta. Hienoa, että miehetkin antavat oman panoksensa tähän yhteen valtakuntamme tärkeimmistä debateista.
ilman kalsareita ja sepalus auki juhlia siinä tungoksessa,jos lähietäisyydelle sattuisi jopa nuori kaunis nainen ilman alushousuja,niin mitä kenties tapahtuisi..
Älykeskustelu jatkuu .. ;) - lip lap lainehilla
hyvä tapa kirjoitti:
ilman kalsareita ja sepalus auki juhlia siinä tungoksessa,jos lähietäisyydelle sattuisi jopa nuori kaunis nainen ilman alushousuja,niin mitä kenties tapahtuisi..
Älykeskustelu jatkuu .. ;)tulis sade rankka hämähäkin vei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244