Elikkäs olen ajatellut jonkinlaista hiirten ottamista . Käykö hiirille terraario ? Omistan melko isohkon terraarion ja kaikenlaista jyrsiä tavaraa , mökkejä yms. Monta hiiriä pitää olla ja millaista hoitoa tarvitsevat ?Minulla on jo kokemusta kulta-ja kääpiö hamstereista .
hiiristä
2
370
Vastaukset
- chili
- Hiirille sopii terraario asumukseksi
- naaras hiiriä pitää olla lauma. Minimissään 2 kappaletta, mielellään enemmänkin.
Uros hiiriä pidetään taas yksin, koska urokset yleensä tappelevat keskenään ja jos uros olisi naaraiden kanssa olisi sinulla kohta paljon paljon poikasia ja huonokuntoinen emo hiiri.
- ruokana siemenseos jota annetaan päivittäin ja tuoreruokaa muutaman kerran viikossa.
- terraario siivotaan n. kerran viikossa
-lisää tietoa löydät hiiristä www.hiiret.fi sivustolta ja www.hiirifoorumi.net foorumilta.- Hiiret.fi
Koska pistätte sen suomi24 etusivuille??
Tai tuleeko se keskustelualueen logokuvaksi/linkikiksi?
Ilmeisesti olette hiiret.net suomi24 kanssa yhteistyössä?
Tuskin muuten tätä silkaa mainostusta voi jatkuvasti keskustelualueella olla.
Tämä keskustelualue ei varmaankaan ole tehty sitä varten että ketään ei keskustelisi täällä, vaan ohjaatte suoraan jolleekkin asiaankuulumattomalle sivulle/foorumille.
Liika mainostus pilaa maineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086