lastenhuoneet pysymään siistinä. Yksi on tietysti se, että itse siivoaa joka ilta, mutta onko sellaisia vinkkejä joilla saisi lapset itse pitämään lelut, kirjat, vaatteet sun muut järjestyksessä. Olen yrittänyt kaikenlaista vuosien varrella mitä itselleni tulee mieleen, mutta "sotku-iitat" aina sotkee huoneen hirvittävään kuntoon, eivätkä oikein itsekään osaa sanoa miten se silleen sotkeentui.
hyviä vinkkejä
5
778
Vastaukset
- ikäisiä?
Meillä toimi näin (tosin oli varmaan lähinnä isää varten että tajuaa, mutta... :D)
Vaatekaapin hyllyissä, oli kuvat ja txtit:
T-paidat, yöpaidat ym...
Leluhyllyssä oli laatikot joissa kuvat:
Palikat, autot, ym..- mutta näillä
tyttösilläni, iältään 9 ja 5, löytyy sitä sun tätä glitteristä kutimiin... eli kuvat auttaisivat osittain, mm. piirrustuksille, koruille yms.
Eilen illalla siivosin molempien huoneet kolmessa tunnissa...
- kkkkkkkkkkkk
tai jonain muuna iltana heität KAIKEN lattioilla lojuvan ja muuallakin "väärässä" paikassa olevat lelut, rojut ja romppeet armotta roskikseen.
tästä tietysti pitää ETUKÄTEEN varoittaa ja hyvissä ajointehdä selväksi, että tämä tulee olemaan JOKAVIIKKOINEN KÄYTÄNTÖ, eikä poisheitettyjen tilalle osteta uutta.
TOIMII takuuvarmasti! - mie vaan..
meillä on ainakin juuri kirjat siellä missä aikuistenkin eli kirjahyllyssä. Itseäni korpeaa ainakin jos kirjat kärsii joten ne ei ole leikkikaluna.
Piirustus yms sottaveheet on myös aikuisen hoteissa tai sellaisessa paikassa erillään että ne ei kulje leikkitilaan. Tällöin niiden käyttö on valvottua ja erilaisia vahinkoja ei satu..
Leluille isot astiat säilytykseen leikittäin. Esim kotileikin kaikki tarvikkeet yhteen jne. Tällöin karkea jaottelu kyllä onnistuu kaiken ikäisiltä ja se pikkutarkka laittaminen hyllyyn tms paikkaan jää pois. Kuvilla tms jutuilla voi helpottaa keräämistä oikeisiin astioihin.
Vaatteet on kyllä ikuisuus kyssäri. - tämän tonne leluihin! ;D
"jos ette usko ettekä siivoo niin minä kyllä
myyn teiän tavarat huutokaupassa, se loppu nýt!!!
http://www.tradera.com/18_KILO_LEKSAKER_bla_LEGO_BILAR_ m_m_-auktion-80265203#pic
...d"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015