Nyt tarvin tosissaa kyllä apua, kun tuo virustorjunta ei näytä löytävän mitään haitallista mun koneelta, mutta silti epäilyttää vahvasti että on joku vakoiluohjelma koneella. Olen yrittänyt tehtävienhallinnasta ettiä mahdollisia haittaohjelmia, mutta enhän minä älyä niistä lyhenteistä mitään, enkä tiedä edes, että näkyykö ne siinä tehtävien hallinnassa.
Kysymys kuuluukiin: Mistä kannattaa etsiä tästä mun koneesta, että jos on jotai haitallisia ohjelmia?
Epäilen että yks mun kaveri on käyny asentaa jonku ohjelman mun koneelle "luvallisella" tavalla, ja tän takia en siis löydä sitä virustorjunnalla.
vakoiluohjelma koneella
joku tytteli
2
1080
Vastaukset
- joku tytteli
joo, ja yritin tässä just liittää urlin siitä tehtävienhallinan screenshotista, mutta jostai syystä en saa sitä näkymää. joten olkoot.
- tällä,,,
http://www.malwarebytes.org
Suomenkielinen. Ilmaisessa versiossa pitää muistaa päivitykset päivittää manuaalisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337