Meillä on ollu noin vuoden undulaatti tyttö joka me saatiin jo auikuisena sen kaveri kuoli ku se oli viel vanhas kodis eikä sitä kesytetty siel vanhas kodis ja äiti hankki mulle undun mun tietämättä ku se ei tiennyt ett kuinka vanha se on... noh se on vieläkin samanlainen kun se tuli meille: arka ja näykkii mutta kyllä se pikkasen on kesyyntynyt mutta ei paljoa ei voi antaa vieraitten käsittelyyn ollenkaan siis kysymykseni:
Onko minulla enää mitää mahdollisuuksia että se kesyyntyis?
Onko viälä mahdollista....
2
401
Vastaukset
- toki
on mahdollista saada lintu kesyyntymään. Vaatii vaan suunnatonta kärsivällisyyttä ja linnun ehdoilla etenemistä. Käy lukemassa kesytyksestä lisää kaijulin, papukaijayhdistyksen sivuilta tai googlaa undulaatti niin saat paljon osumia erilaisille undulaattisivuille jossa vaikka miten paljon kesytysohjeita
- kesyyntyy...
esim. hirssi ja kurkkuviipale houkuttimena anna ensin syödä häkissä kädestäsi ja pidä käsi liikkumatta (maitohapoille menee!!!) ettei pelästy kättäsi yhtään. Jatka näin joka päivä useita kertoja päivässä ja samalla jutustele rauhallisesti. Mutta ole kärsivällinen ja rauhallinen lähestyessäsi lintua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086