Olen etsinyt joka puolelta kierrellyt eläin kauppoja ja kysellyt monilta ihmisiltä, mutta mistään ei tätä lajia löydy että jos joku tietäisi mitään paikkaa missä kyseistä lajia on olisin todella kiitollinen jos ilmoittaisitte kiitos.
(kaikki tieto lajista tervetullutta)
Mistä voi hankkia Viherkarkeakäärmeen?
2
448
Vastaukset
- matoiuohjn
Lappeenrannan faunataressa oli ainakin 2 moista veitikkaa.En ollu moisista kuullukkaan ja kattelin niitä innoissani ku käärme kuume alkaa olla jo melko kova.Pitänee oma mato vielä hankkia (:
- Liptoni
En suosittele ko. lajia kenellekään. Erittäin hankala laji sopeutumaan terraarioelämään. Siitä syystä lyhytikäinen koriste. Mitä itse olen kuullut niin ehkä vuoden tai hyvällä tuurilla kaksi saatu Suomessa sellainen elämään. Kaiken lisäksi ne ovat huonoja syömään. Syövät lähinnä hyönteis ravintoa.
Joissain faunattarissa on ollut myynnissä mutta ne ovat aina luonnosta pyydystettyjä koska tätä lajia ei ole juuri missään päin maailmaa saatu menestyksekkäästi terraoloissa lisääntymään. :(
Eli en suosittele! Ikävä käärmeelle, ikävä omistajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748