Ratsastaminen ja tissien puristelu

m20

Naiset...

Kertokaapa pidättekö siitä, että ratsastaessanne miehen päällä hän puristelee sulojanne? Häiritseekö vai kiihottaako se?

16

20538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naaras...leijona

Minusta tissien puristelu, tai mielumminkin hyväily kuuluu tässä ihan asiaan. Isot tissit omaavana on vielä mukavampi kun niitä nuollaan samalla

• uros karhu

niitä pienempiäkin nuolemaan, mukavempaakin... on kiinteämmät.

• naaras...leijo
        uros karhu kirjoitti:

niitä pienempiäkin nuolemaan, mukavempaakin... on kiinteämmät.

mukavaa, että on kivaa pienempienkin "kiinteämpien" tissien kanssa. minulla ei ole vain itsellä oikein niistä kokemusta ;)

• muikkisxxx
        naaras...leijo kirjoitti:

mukavaa, että on kivaa pienempienkin "kiinteämpien" tissien kanssa. minulla ei ole vain itsellä oikein niistä kokemusta ;)

isot tissit ovat ihanat. niistä saa ylimääräistä energiaa. ovat vaan niin harvinaista herkkua.

• jos vain

kiinni saisin. kutikutikut eisaa...

• naaras..leijo
        muikkisxxx kirjoitti:

isot tissit ovat ihanat. niistä saa ylimääräistä energiaa. ovat vaan niin harvinaista herkkua.

Ei kai niin harvinaista herkkua ;) Tässä saman katon alla asustelee yksi kakslahkeinen, joka ei tajua isojen rintojen päälle mitään... puutteessa ollaan :(

• nousee mieleen
        naaras..leijo kirjoitti:

Ei kai niin harvinaista herkkua ;) Tässä saman katon alla asustelee yksi kakslahkeinen, joka ei tajua isojen rintojen päälle mitään... puutteessa ollaan :(

ajatus "miksi emme auttaisi toisiamme".Sama tilanne täällä käänteisenä. Siksi täällä katselen jakuuntelen kateellisena, miltähän se tuntuisi oikeasti..Sinun kommenttisi tuossa edellä nosti esiin vahvan nälän...

• Panettaa taas

tuntuu. Mulla on niin herkät rinnat, että saan orkun myös niiden kautta. Samalla vielä kun pääsee ratsastamaan miehen päälle tunne on mahtava, joskus pääsee itku onnesta. En tykkää niinkään rintojen puristelusta mutta nännien pyörittäminen sormien välissä tekee tosi makeeta, värähdykset kulkevat koko vartalon läpi.

• vaimo 64

Sama juttu, tuntuu hyvältä kun mies pyörittää nännejä ja samalla saa ratsastaa, vinkkinä voin kertoa, että kumarru vähän niin mies pystyy myös imemään tissejä, nautinto on taattu.

• kun itkee onnesta

ja kun tulee noin herkästi..hehe on monenlaisii... kateelliseks menen...

• aina..

tisseissä kiinni, oli asento mikä tahansa. Parasta naisessa on kunnon kokoiset tissit.

• aikuisena

naisena nykyään, alle 40 vuotiaana en pitänyt, koska minua hävetti isohkot rintani sekä miehen peukalonpään kokoiset nännit

• Tisut

Voi että. Kunpa näkis edes sellaiset, muusta puhumattakaan.

• benguela
        Tisut kirjoitti:

Voi että. Kunpa näkis edes sellaiset, muusta puhumattakaan.

Kyllä mukavinta on olla muhkean kanssa. En tarkoita lihavaa, mutta hyvin kurvikasta. Missit voi heittää kaatopaikalle, kun ne on jo siinä vaiheessa luurankoja

• aina meillä oikein tarjoaa ...

suuhuni ja se vasta kullin kovettaa kin niistä maitoa tihkuu. vaatii ensin raskauden siis.

• Voin tulla puristelemaan ja nuolemaan laita vain sähköpostia sjkakka63@gmail.com

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe