Aamuisin monesti olotila vastaa melkein helvettiä. Ei auta muu kuin mennä vaan eteenpäin, kun ei voi jäädä tuleenkaan makaamaan, niinkuin sanotaan. Arkiset askareet kunhan jotenkin suorittaa.
Mulla on siinä mielessä paska tilanne, etten voi syödä enää masennuslääkkeitä eri syistä, eli masennus on kestettävä selväpäisenä. :(
Aamu-ahdistus
8
948
Vastaukset
- myös on
Taistelin minäkin tänä aamuna hel.......sen olon
kanssa. Usein aamulla on kaikista pahin olo mitä
voi olla ihmisellä ja kun ei ole ketään toista
aikuista tukena, ehkä jos olis saisinkin pahan olon pois...
Näinä hetkinä tuntuu ette ole kuin yksi vaihtoehto
enää jäljellä.
Minä en parane lääkkeillä, tiedän sen. - Rev.McMoon
lopeta se, kofeiini aiheuttaa yli puolet kaikista masennustapauksista.
- Rev.McMoon
Mysterion kirjoitti:
tutkimukseen perustat väitteesi kofeiinin yhteydestä masennukseen??
profiilissani on linkki blogiini, jossa kerron omista, yli 20 vuoden kokemuksistani kroonisen kofeiinimyrkytyksen kanssa elämisestä.
Blogistani löytyy linkit kaikkeen tutkimustietoon ja eri tahojen näkemyksiin kofeiinista.
http://qmies.blogit.fi/ Rev.McMoon kirjoitti:
profiilissani on linkki blogiini, jossa kerron omista, yli 20 vuoden kokemuksistani kroonisen kofeiinimyrkytyksen kanssa elämisestä.
Blogistani löytyy linkit kaikkeen tutkimustietoon ja eri tahojen näkemyksiin kofeiinista.
http://qmies.blogit.fi/huomaamaan! Täytyypä tutustua!
- Ruupo
Niin vain on m inullakin niin peräti vaikeaa aamulla. En tahdo vain päästä sängystä irti. Syön nopeasti ja sitten len kille noin kaksi kilometriä. Selviän korkeintaan vain puolilta päivin ja huonosti sittenkin.
- Masentunu mies
Mulla on aina yöllä hirvee ahdistus päällä enkä saa millää unen päästä kiinni kun stressaan kaikkia asioita. Sitten on tietenkin tuskaisa olo kun on aina ahdistus päällä. Koskaan en pääse aikasin sängystä ylös kun väsyttää niin paljon ja heti herätessä sama ahdistus päällä. Sitten on tietenkin kaikkia vatsa oireita ja päänsärkyä.
- Ruupo
Kyllä kehoittaisin Sinua menemään psykiatrille. Kyllä asia siellä selviää. Olen kulkenut kahden vuoden kierteen näissä hommissa ja se kyllä oli pahimmillaan aivan h____ttiä, kunnes sain terapiaa ja päälle lääkkeet. Nyt on jo paljon parempi olotila, paitsi aamut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294