Niin kaunis valkohiuksinen,
silkkipaperin kaltainen.
Käsi vapiseva, ihanan ryppyinen,
kokemuksista rikas vanha ihminen.
Katse kutsuu koskettamaan,
muutamaa sanaa sanomaan.
Minä tulen, olen lähellä pienen hetken,
katson Sinua, lähden ja melkein itken.
Katse harhailee, muisti tyhjenee,
uskon - hän tavallaan minua ajattelee.
Sinä kaunis valkohiuksinen ihminen,
olet rakas, olet minulle läheinen.
(Kannanottoni - käykää tapaamassa vanhuksianne
niin kauan kuin vanhuksenne elossa ovat, vielä
ei ole myöhäistä, mutta milloin on, sitä ei
tiedä)!
Rakas vanha läheinen
6
172
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Vanhuudessa viisaus asuu, näin se on ja kauniisti haluat muistaa heitä.
Jäin miettimään,,,kun on rakas ihminen, mikään aika ei riitä, vaikka onkin kaikki sanottu,
kaikki ymmärretty, kädestä pidetty, aika vain loppuu,, aina liian aikaisin,,,
Kiitos tästä, lomasävel, runosi käsittelee arvokasta asiaa! :)Kiitos kannustavasta kommenteistasi *Murukulta* Aika on toisinaan perin kummallinen käsite, riittää tai ei tunnu riittävän. Vanhuksemme ymmärtävät omalla tavallaan kiireemme ja ovat kiitollisia pienistä hetkistä, ne ovat heille kuin "murukultia", "kullanmuruja".
Runosi saa monen omantunnon
soimaan ja se saattaa soida
koko elämänsä loppuajan
- antaako rauhaa,kun tuottaa
myös itselleen vahingon,
jota ei voi korvata.Pyritään unohtamaan asia, jota ei enää voi korjata ja keskittymään tähän päivään. Mikäli minulla on VIELÄ mahdollisuus rakastaa lähellä olevaa vanhustani, haluan tehdä sen! Niin me kaikki haluamme, uskon niin!
lomasävel kirjoitti:
Pyritään unohtamaan asia, jota ei enää voi korjata ja keskittymään tähän päivään. Mikäli minulla on VIELÄ mahdollisuus rakastaa lähellä olevaa vanhustani, haluan tehdä sen! Niin me kaikki haluamme, uskon niin!
Kaunis on vastauksesi
kieli,jota voi vain
kunnioittaa.
Hyvää
Sinulle.
- lindalinda1
hyvin kaunis ja koskettava runo läheisestä,
jota ei ainakaan ole unohdettu.
Vanhukselle riittää hyvin usein se pienikin
hetki, se että hänet on muistettu. Tiedän koke-
muksesta, kun kaikki isovanhenpani ja vanhenpani
ovat siirtyneet jo ajasta iäisyyteen. Osaa oli
mahdollista käydä katsomassa, osa ehti lähteä
pois liian nopeasti.
Kiitos runostasi ja kiitos muistutuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271