Miten voin saada spagaatin. Saan nyt sen verran että jää 18 cm väliä. Olen venytellyt 2 vuotta miten onnistun??
Spagaattiin...
4
785
Vastaukset
- esim
Venyttele lonkankoukistajavenytyksellä sekä takareittä venyttäen (2 eri venytysasentoa). Ajattele takareiden venytys kaksisuuntaisena varpaat yhteen suuntaan ja pakara toiseen suuntaan, keskity takareiteen ja asentoon jossa se tuntuu venyvän ennemmin kuin siihen, saatko nenän reiteen.Minulle on sanottu että lihaksen pitää olla venytysasennossa vähintään 20 sek ennen kuin varsinainen venyminen alkaa. Venyttele joka ilta vaikkapa yhden tv-ohjelman ajan kun katsot sitä. Kärsivällisyyttä!
- ---
itselläni auttaa paljon se, että tekee kunnon hikilenkin ennen venyttelyjä, mikä lämmittää lihakset ensin hyvin, ja sen avulla venyy spagaatitkin kaikkiin suuntiin. Kyllä se siitä vielä menee!
- kipeiksi
tuleeko teille takareidet seuraavana aamuna kipeiksi? mulla ihan sairaan kipeat aina venyttelyn jalkeisena paivana!
- voimistelija95
No siis siihen tarvitaan hyvät alkuvenyttelyt ja näin. Itse harrastan voimistelua saan kaikki spagaatit =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319